تنها خرید نو پرسپولیس که شانس فیکس بازی کردن دارد

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران: پرسپولیس باید روز 23 شهریور در تاجیکستان و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال این کشور برود. یحیی گل محمدی در شرایطی تیمش را مهیای این بازی حساس نموده که 5 بازیکن تازه خریده است.

تنها خرید نو پرسپولیس که شانس فیکس بازی کردن دارد

به گزارش خبرنگاران، علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی در خط دفاعی، رضا اسدی و رضا دهقانی در خط هافبک و حامد پاکدل در خط حمله، بازیکنان نو پرسپولیس به تعداد می فرایند. با وجود این خریدها، اما به نظر نمی رسد همه آن ها شانس بازی کردن درترکیب اصلی پرسپولیس برای ملاقات با استقلال را داشته باشند.

اگرچه در خط دفاعی گزینه های مورد نظر یحیی خریداری شده اند، ولی از آنجا که زیاد در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیس بازی ننموده اند همچنان اعتقاد یحیی به زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی خواهد بود. رضا دهقانی هم که در حضور وینگر های سرشناس پرسپولیس شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی ندارد. حامد پاکدل هم باید روی نیمکت بنشیند و شاهد بازی عیسی آل کثیر و مهدی عبدی باشد.

به این ترتیب تنها خرید پرسپولیس که بخت بازی کردن در ترکیب اصلی را دارد رضا اسدی است؛ هافبک تدافعی ای که شاید مصدومیت کمال کامیابی نیا بیشترین یاری را به او نموده تا در ترکیب 11 نفره قرار بگیرد. البته که همچنان باید منتظر اتفاقات روز های آینده ماند تا تصمیم یحیی گل محمدی در این مورد روشن گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1654

به "تنها خرید نو پرسپولیس که شانس فیکس بازی کردن دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها خرید نو پرسپولیس که شانس فیکس بازی کردن دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید