جام ملت های آسیا 2019 امارات ژاپن 1 - عمان 0، داور حکم به فزونی سامورایی ها در نیمه نخست داد

به گزارش مجله نیلوفری، در ادامه رقابتهای جام ملت های آسیا 2019 امارات، تیم های ملی ژاپن و عمان در گروه F از ساعت 17 به مصاف هم رفتند.

جام ملت های آسیا 2019 امارات ژاپن 1 - عمان 0، داور حکم به فزونی سامورایی ها در نیمه نخست داد

به گزارش ، در ادامه رقابتهای جام ملت های آسیا 2019 امارات، تیم های ملی ژاپن و عمان در گروه F از ساعت 17 به مصاف هم رفتند.

شوئیچی گوندا، واتارو اندو، مایا یوشیدا، هیروکی ساکای، یوتو ناگاتومو، تاکهیرو تومی یاسو، گاکو شیباساکی، کویا کیتاگاوا، گنکی هاراگوچی، ریتسو دوآن و تاکومی مینامینو. سرمربی: هاجیمه موریاسو

فایز الرشیدی، خالد البریکی، محمد صالح المسلمی، سعد سهیل، علی سلیمان البوسعیدی، حارب جمیل السعدی، احمد مبارک، جمیل سلیم الیحمدی، رائد ابراهیم صالح، محسن صالح الغسانی و صالح الیحیائی. سرمربی: پیم فربیک

ژاپنی ها این مسابقه را هجومی شروع کردند و هاراگوچی در دقیقه دو بازی نخستین موقعیت جدی را به وجود آورد و با ضربه ای تیر دروازه عمان را به لرزه در آورد.

ژاپن به حملات خود ادامه داد و بارها تا اواسط نیمه نخست دروازه عمان را تهدید کرد که با بی دقتی مهاجمان دروازه باز نمی شد.

در دقیقه 27 مینامینو یک فرصت عالی گلزنی دیگر را از دست داد و دروازه بان عمان به خوبی واکنش نشان داد ولی در ریباند خطای رائد صالح موجب شد تا ژاپن صاحب یک ضربه پنالتی گردد.هاراگوچی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با شوتی محکم گل نخست بازی را به ثمر رساند.

پس از گل سامورایی ها، از فشار این تیم روی دروازه عمان کاسته شد و بازی کمی به تعادل کشیده شد. عمانی ها نیز کمی جلو کشیدند تا بازی را به تساوی بکشانند.

در آخرین دقیقه نیمه نخست عمان فرصتی عالی برای گلزنی داشت . پاس در عرض به محوطه جریمه ژاپن و شوت محکم رائد صالح را اندو با تکل به موقع برگشت داد و در ادامه نیز شوت سر ضرب محسن الغسانی به سمت دروازه به دستان ناگاتومو مدافع ژاپن برخورد کرد و به کرنر رفت. پنالتی بودن این ضحنه تقریبا واضح بود اما داور مالزیایی با تصمیم عجیب برای عمان پنالتی نگرفت تا بازیکنان این تیم اعتراض شدیدی به داور بکنند.

در نهایت ژاپن به یاری داور مسابقه توانست در نیمه نخست با یک گل عمان را شکست دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 47

به "جام ملت های آسیا 2019 امارات ژاپن 1 - عمان 0، داور حکم به فزونی سامورایی ها در نیمه نخست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت های آسیا 2019 امارات ژاپن 1 - عمان 0، داور حکم به فزونی سامورایی ها در نیمه نخست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید