جاذبه های کمتر شناخته شده ژاپن ، زیبایی منحصر بفرد در آسیا

به گزارش مجله نیلوفری، از آنجایی که کشور ژاپن هر ساله میزبان بازدید کنندگان خارجی بیشتر و بیشتری بوده، همه جاذبه های گردشگری آن بسیار شلوغ و پر گردشگر هستند، اما مناطق ناشناخته ژاپن وجود دارند که می توان در کمال آرامش و بدون دردسر از آن ها بازدید کرد. اگر شما هم قصد سفر به ژاپن را دارید و دلتان می خواهد جاذبه های کمتر شناخته شده ژاپن را بشناسید، با مطلب دیدنی های ناشناخته ژاپن همراه شوید.

جاذبه های کمتر شناخته شده ژاپن ، زیبایی منحصر بفرد در آسیا

تالاب آبی Blue Pond

دو تالاب آبی Blue Pond مشهور در شمال ژاپن موجود هستند. یکی از آن ها در هوکایدو واقع شده است که شناخته شده تر است، اما این تالاب آبی Blue Pond که در استان آئوموری قرار گرفته و شهرت زیادی ندارد، دقیقا به اندازه آن تالاب زیباست. این مکان تماشایی که یکی از مناطق ناشناخته ژاپن هست، در منطقه کوهستانی شیراکامی سانچی Shirakami-Sanchi که یک کوه جنگلی با طبیعت بکر بوده و در فهرست میراث جهانی یونسکو واقع شده است، واقع شده است.

یامادرا Yamadera

معبد زیبای یامادرا Yamadera که در نزدیکی آسمان قرار گرفته، یکی از جاذبه های کمتر شناخته شده ژاپن به شمار می رود. خود این معبد کوهستانی و محیط اطراف آن دقیقا همان تصویری که از معابد کشور ژاپن و فضای روستایی اطراف آن انتظار دارید را در پیش رویتان قرار می دهند.

تالاب گوشیکی Goshiki Pond

تالاب گوشیکی Goshiki Pond که در ارتفاعات اورا باندای در استان فوکوشیما واقع شده است، یک نقطه بسیار محبوب برای اردو زدن و انجام فعالیت ها در فضای باز است. گوشیکینوما در زبان ژاپنی به معنی تالاب پنج رنگ است و از آنجایی که رنگ این تالاب اسرار آمیز هر روز و هر فصل تغییر می نماید، نام بسیار بامسمایی هست. توصیه می گردد در فصل پاییز به این منطقه سفر کنید تا از تماشای مناظر بسیار زیبای آن لذت ببرید.

نوکوگیریاما Nokogiriyama

این کوه با وجود نزدیکی به پایتخت خیلی کم شناخته شده است. کوه نوکوگیریاما Nokogiriyama در شبه جزیره بوسو در استان شیبا واقع شده که دسترسی به آن از شهر توکیو بسیار آسان هست. این منطقه بخاطر مجسمه سنگی 31 متری بودا و قله ترسناک جیگوکو نوزوکی Jigoku Nozoki شهرت دارد.

دریاچه تانوکی Lake Tanuki

دریاچه تانوکی Lake Tanuki در سمت غرب کوه فوجی Fuji در استان شیزوکا قرار گرفته و بخشی از پارک ملی فوجی هاکونه ایزو Fuji-Hakone-Izu هست. این دریاچه مانند سایر پنج دریاچه مشهور فوجی Fuji چشم اندازهای بسیار زیبا از کوه فوجی Fuji را به نمایش می گذارد. این مکان به عنوان نقطه ای که در آن می توان پدیده سر الماس یا Diamond Head را مشاهده کرد، شهرت دارد و بسیاری از عکاسان به این مکان می آیند تا این پدیده را که یکی از دیدنی های ناشناخته ژاپن هست، ببینند.

اینه نو فونایا Ineno Funaya

اگر تنها بخاطر بناهای تاریخی کیوتو به این شهر سفر می کنید، بسیاری از دیدنی های این شهر را از دست می دهید. روستای شناور در شبه جزیره تانگو Tango به عنوان ونیز ژاپن شناخته می گردد. روستای ماهیگیری کوچکی به نام اینه Ine با بیش از 200 خانه روی دریا یکی از منحصر به فردترین مناطق ناشناخته ژاپن است.

هاشیکوئی ایوا Hashikui Iwa

هاشیکوئی ایوا Hashikui Iwa در شهر کوشیموتو Kushimoto در جنوبی ترین نقطه شبه جزیره کی Kii واقع شده است. این شهر دارای خطوط ساحلی بسیار زیبا و منظره فوق العاده ای از صخره های تماشایی با نام هاشیکوئی ایوا Hashikui Iwa هست. این صخره ها در دریا و در طول بیش از 800 متر کنار هم ردیف شده و به ساحل بسیار نزدیک هستند، بنابراین می توانید در حین شنا کردن از تماشای منظره فوق العاده آن ها لذت ببرید.

قلعه تاکدا Takeda Castle

ویرانه های قلعه تاکدا Takeda Castle یا قلعه آسمان که ماچوپیچوی ژاپن نیز نامیده می گردد، در استان هیوگو واقع شده است. این قلعه اسرارآمیز بر روی کوه و ارتفاع 353 متری واقع شد. بهترین زمان برای بازدید از این قلعه صبح خیلی زود است؛ بویژه در پاییز و زمانیکه آسمان صاف است، دریای ابرها در اطراف این کوه دیده می شوند، بنابراین به نظر می رسد که این قلعه در آسمان شناور است.

شهر کوراشیکی Kurashiki

کوراشیکی Kurashiki شهری است در استان اوکایاما که بخاطر محله بیکان Bikan با ساختمان ها و کانال آب متعلق به دوره ادو Edo شناخته می گردد. کانال های این شهر تاثیرات دوره ادو Edo و تاریخ مدرن را حفظ نموده و به دفعات در فیلم ها و سریال های ژاپنی به نمایش در آمده اند.

گلوگاه تاکاچیهو Takachiho

گلوگاه تاکاچیهو Takachiho یکی از محبوب ترین دیدنی های ناشناخته ژاپن بوده، اما با این وجود خیلی شلوغ و پرگردشگر نیست. این گلوگاه توسط رودخانه گوکاسه Gokase درست شده و بهترین راه برای لذت بردن از زمان در گلوگاه تاکاچیهو Takachiho قایق سواری است. اگر به این منطقه سفر کردید، بین صخره ها پارو بزنید تا به آبشار 17 متری میننوتاکی Minainotaki برسید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 190

به "جاذبه های کمتر شناخته شده ژاپن ، زیبایی منحصر بفرد در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های کمتر شناخته شده ژاپن ، زیبایی منحصر بفرد در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید