تکمیل 50 درصد ظرفیت نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، ثبت نام تا خاتمه فروردین ادامه دارد

به گزارش مجله نیلوفری، جلال ذکایی رییس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از چهارم تا هفتم خرداد سال جاری گفت: در ابتدا قرار بود نمایشگاه در بوستان گفت وگو برگزار گردد اما چون در آن موقع در اختیار شهرداری بود و سالن های هتل المپیک هم کفاف احتیاج ما را نمی داد ناگزیر شدیم نمایشگاه را در مجموعه سالن های چهل سرای مصلا در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) برگزار کنیم.

تکمیل 50 درصد ظرفیت نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، ثبت نام تا خاتمه فروردین ادامه دارد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه نمایشگاه بعد از اطلاع رسانی به شرکت کننده دور ه های قبلی با استقبال خوبی روبرو شده است و یکی از دلایل اصلی جابجایی فضا این بود که تقاضا برای غرفه ها زیاد بود و سالن های قبلی کفاف آن را نمی داد.

ذکایی با بیان اینکه ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) از نظر مکانی شرایط خوبی برای برگزاری نمایشگاه دارد، مطرح کرد: دسترسی به مترو برای مخاطبان و غرفه داران، رفت و آمد را تسهیل می نماید. همچنین شرایط مناسب نمایشگاهی را نیز دارا است و امیدواریم با اقبال خوبی از سوی متخصصان و اهالی فن روبه رو گردد.

وی با اشاره به شروع ثبت نام این نمایشگاه در هفته سرانجامی اسفند ماه نیز شرح داد: حدود 50 درصد ظرفیت نمایشگاه در مدت یک هفته تکمیل شد و از روز گذشته نیز ثبت نام متقاضیان تا سرانجام فروردین ماه ادامه دارد. پیش بینی می کنیم که ظرفیت تا سرانجام ماه تکمیل گردد و اگر استقبال بیشتر باشد امکان اضافه کرده شدن سالن دیگری نیز به فضای نمایشگاه وجود دارد.

ذکایی یادآور شد: در این میان مجموعه برگزارکننده نمایشگاه کماکان خود را ملزم می داند که پروتکل های بهداشتی را در واگذاری غرفه ها و راهروها رعایت کند، از سوی دیگر غرفه داران و بازدیدکنندگان نیز ملزم به رعایت این پروتکل ها هستند و همه مواردی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده رعایت خواهد شد.

به گفته وی، سال جاری پس از دو سال وقفه سال جاری نهمین دوره نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد و امیدواریم با حضور جمع گسترده ای از فعالان و دست اندرکاران این حوزه شاهد برگزاری یک رویداد خوب و مناسب در حوزه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی باشیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1404

به "تکمیل 50 درصد ظرفیت نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، ثبت نام تا خاتمه فروردین ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل 50 درصد ظرفیت نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، ثبت نام تا خاتمه فروردین ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید