توصیه فدراسیون فوتبال برزیل به بارسلونا درمورد خرید پائولینیو

به گزارش مجله نیلوفری، آبی و اناری های کاتالونیا برای خرید هافبک تیم فوتبال گوانجو اورگراند از فدراسیون فوتبال کشور او مشورت گرفتند.

توصیه فدراسیون فوتبال برزیل به بارسلونا درمورد خرید پائولینیو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، شبکه گلوبو اسپورته برزیل فاش کرده است که باشگاه بارسلونا پیش از خرید پائولینیو از تیم فوتبال گوانجو اورگراند با فدراسیون فوتبال برزیل مشورت کرده است.

به گزارش این شبکه باشگاه کاتالان پیش از پرداخت 40 میلیون یورو برای خرید هافبک سابق تاتنهام، از کارشناسان فدراسیون فوتبال برزیل مشورت خواسته و آنها نیز در خصوص اینکه این بازیکن 29 ساله چگونه می تواند به آبی و اناری ها کمک کند، شفاف سازی کرده اند.

طبق ادعای گلوبه اسپورته فدراسیون فوتبال برزیل به باشگاه بارسلونا گفته است که اگر به دنبال بازیکنی است که نقشی شبیه نقش ژاوی هرناندس یا آندرس اینیستا را ایفا کند بهتر است به سراغ پائولینیو نرود. بارسایی ها اما اعلام می کنند در صدد جذب بازیکنی هستند که نه در عرض بلکه در طول و مستقیماً به سمت دروازه حریف پا به توپ شود و به این ترتیب فدراسیون فوتبال برزیل پائولینیو را گزینه ای مناسب معرفی می کند.

بعد از فروش نیمار که پاری سن ژرمن غرامت 222 میلیون یورویی فسخ قراردادش را پرداخت کرد، پائولینیو اولین بازیکنی است که بارسلونا می خرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 235

به "توصیه فدراسیون فوتبال برزیل به بارسلونا درمورد خرید پائولینیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه فدراسیون فوتبال برزیل به بارسلونا درمورد خرید پائولینیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید