تمجید رسانه هندی از عملکرد پرسپولیس و اشاره به شادی نافرجام رئیس باشگاه گوا

به گزارش مجله نیلوفری، یک سایت هندی نوشت که پرسپولیس نسبت به گوا، تیم به مراتب قوی تری بود و توپ را با سرعت جابجا می کرد.

تمجید رسانه هندی از عملکرد پرسپولیس و اشاره به شادی نافرجام رئیس باشگاه گوا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، سایت Times Of India درباره ملاقات تیم های پرسپولیس ایران و گوای هند، در گزارشی با تیتر پرسپولیس کلاس خود را نشان داد و اولین شکست گوا در لیگ قهرمانان را تحمیل کرد به فزونی 2 بر یک پرسپولیس ایران مقابل گوای هند پرداخت.

در بخشی از گزارش این رسانه هندی آمده است: گوا چهار دقیقه در شرایط فزونی مقابل فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان قرار داشت. سپس قهرمان ایران با نتیجه 2 بر یک پیش افتاد تا گوا به زمین بازگردد. پرسپولیس زمانی که ادو بدیا گل اول تاریخ باشگاه را در این مسابقات به ثمر رساند، مبهوت مانده بود. با این حالا در شرایطی که گوا خوشحالی می کرد و اشکای تاندون رئیس باشگاه هم از جایگاه خود به بالا پریده بود، این خوشحالی مطابق انتظار طولی نکشید.

قهرمان لیگ حرفه ای ایران چهار دقیقه بعد با پنالتی ترابی به گل تساوی رسید و در دقیقه 24 با گل کاپیتان سید جلال حسینی، شرایط عادی برقرار شد. با وجود تساوی مقابل دو رقیب قدرتمندتر از خود چون الریان و الوحده، تفاوت زیادی میان تیم تازه وارد و فینالیست سال گذشته وجود داشت. پرسپولیس بسیار قوی تر بود، توپ را با سرعت جابجا می کرد، فضای تنفس به گوا نمی داد و مغالو و آل کثیر آماده بودند تا از هر فرصتی استفاده نمایند.

گوا همچنین فرصت رسیدن به گل دوم را داشت. اگر گل دوم به ثمر می رسید، چه اتفاقی می افتاد؟ کسی شک نداشت که پرسپولیس مهاجمان خود را برای گل تساوی به زمین می آورد. این تیم فرصت هایی برای زدن گل های بیشتر داشت که گوا دفاع کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1445

به "تمجید رسانه هندی از عملکرد پرسپولیس و اشاره به شادی نافرجام رئیس باشگاه گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید رسانه هندی از عملکرد پرسپولیس و اشاره به شادی نافرجام رئیس باشگاه گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید