تصویر زنده یک گوشی نوکیا مجهز به دوربین سه گانه منتشر شد

به گزارش مجله نیلوفری، اگرچه در ماه های اخیر توجه بسیاری از هواداران گوشی های نوکیا معطوف به گوشی نوکیا 9 شده که قرار است از پنج دوربین اصلی بهره ببرد، اما به نظر می رسد این شرکت یک گوشی پرچم دار دیگر را هم در دست ساخت دارد. طبق تصاویر زنده منتشر شده از این گوشی، شاهد هیچگونه بریدگی نمایشگر نیستیم. این دو عکس در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و هنوز نمی توان در مورد صحت و سقم آن نظر داد.

تصویر زنده یک گوشی نوکیا مجهز به دوربین سه گانه منتشر شد

در این عکس های زنده، شاهد دوربین سه گانه تعبیه شده در پنل پشتی هستیم که به صورت عمودی چیده شده اند. همچنین در پنل پشتی، لوگوی نوکیا هم قرار گرفته است اما هیچ اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی گردد که احتمالا نشان دهنده بهره گیری این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. شرکت HMD تعدادی گوشی مجهز به دوربین دوگانه را روانه بازار نموده ولی در زمینه دوربین های سه گانه هنوز گوشی هوشمندی از طرف نوکیا معرفی نشده است.

یکی دیگر از بخش های قابل توجه این گوشی، نمایشگر آن است؛ زیرا در بخش فوقانی آن هیچگونه بریدگی نمایشگر یا نشانه ای از دوربین سلفی دیده نمی گردد. اگرچه باید خاطرنشان کنیم که حاشیه پایینی آن نسبتا ضخیم است و لوگوی نوکیا را در خود جای داده. در بخش پایینی نمایشگر هم نشانی از دوربین سلفی دیده نمی گردد و احتمالا شاهد دوربین پریسکوپی مانند ویوو نکس یا طراحی کشویی مانند شیائومی می میکس 3 خواهیم بود.

در ضمن نباید ذکر این نکته را از قلم بیندازیم که شاید این محصول، گجت نهایی نباشد و صرفا یک نمونه اولیه به حساب بیاید. به گزارش برخی از افشاگران، این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 845 بهره می برد و شاید به زودی اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر گردد. در مورد گوشی نوکیا 9 هم که از دوربین پنج گانه بهره می برد، طبق گزارش های منتشر شده احتمالا در نمایشگاه MWC 2019 معرفی می گردد.

منبع: India Today

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 35

به "تصویر زنده یک گوشی نوکیا مجهز به دوربین سه گانه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر زنده یک گوشی نوکیا مجهز به دوربین سه گانه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید