تصاویر دومین موبایل تاشوی موتورلا منتشر شد

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، مدتی است که شایعاتی درباره موبایل جدید تاشو موتورلا منتشر می گردد. این موبایل تاشو ریزر قرار است در امسال میلادی عرضه گردد و مجهز به فناوری اینترنت5G خواهد بود.

تصاویر دومین موبایل تاشوی موتورلا منتشر شد

درهمین راستا از ماه ها قبل مشخصات این دستگاه و رندرهای آن فاش شده است. اما اکنون تصاویری از موبایل ریزر جدید در میکروبلاگ ویبو منتشر شده که بعضی از ویژگی های فاش شده دستگاه را تایید می نماید.

یک سرمایه گذار چینی، تصاویر موتورلا ریزر2020 میلادی را منتشر نموده است.به نظر می رسد لنوو (شرکت مادر موتورلا) آن را در یک مهمانی شام برای سرمایه گذاران نمایش داده است.

از تصاویر منتشر شده به نظر می رسد نمایشگر بیرونی دومین موبایل تاشو موتورلا کمی بزرگتر و دوربین دستگاه نیز برجسته است. در کنار این موارد هیچ حسگر اثر انگشتی در قسمت پایینی دستگاه دیده نمی گردد.

رنگ جیوه ای دستگاه نیز کاملا با رندرهای منتشر شده از آن هماهنگی دارد. علاوه بر این مواد هرچند گزارش ها حاکی از آن است که موتورلا ریزر مجهز به فناوری 5G است، امادر تصاویر علامت شبکه 4G دیده می گردد.

پیش بینی می گردد موتورلا ریزر تاشو نمایشگر او ال ای دی 6.2 اینچی، تراشه کوالکام اسنپ دراگون 765G، دوربین پشتی 48 و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی،256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2845 میلی آمپری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1020

به "تصاویر دومین موبایل تاشوی موتورلا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر دومین موبایل تاشوی موتورلا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید