تور ارزان فیلیپین: ترکیه تحویل بالگردهای تهاجمی آتاک به فیلیپین را شروع کرد

به گزارش مجله نیلوفری، شرکت صنایع هوافضای ترکیه بیان کرد که تحویل چند فروند از بالگردهای تهاجمی اتاک تی-129 به فیلیپین شروع شده است.

تور ارزان فیلیپین: ترکیه تحویل بالگردهای تهاجمی آتاک به فیلیپین را شروع کرد

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران، شرکت صنایع هوافضای ترکیه (TOSACH) از تحویل چند فروند از بالگردهای آتاک تی-129 به فیلیپین اطلاع داد؛ این بالگردها برای اهدافی همانند حمله و شناسایی تاکتیکی ساخته شده اند.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی دو هواپیمای باری ترکیه با دو بالگرد آتاک تی-129 به سمت فیلیپین حرکت کردند. این فروند بالگردهای ترکیه بخشی از قرارداد منعقدشده بین شرکت TOSACH تُرکیه ای و دولت فیلیپین است که براساس آن قرار است شش بالگرد از مدل فوق به این کشور آسیایی تحویل دهد.

در سال 2018 رئیس اداره صنایع دفاعی ریاست جمهوری ترکیه در حاشیه سفر خود به مانیلا، با طرف فیلیپینی در زمینه صنایع دفاعی تفاهم نامه همکاری امضا کرد. انعقاد این تفاهم نامه باعث شد تا بعدها فیلیپین تصمیم بگیرد بالگردهای آتاک را از آنکارا خریداری کند.

این درحالی است که فیلیپین برای تقویت ناوگان هوایی خود به خرید بالگردهای ترکیه متوسل شده است. در چنین شرایطی انتظار می رود این کشور تعداد بالگردهای ترکیه ای خریداری شده از آنکارا را افزایش دهد.

بالگرد آتاک بیش از 14متر طول و حدود 4متر ارتفاع دارد و می تواند با سوخت استاندارد، سه ساعت پرواز نموده و مسافت 519کیلومتر را طی نماید. این بالگرد قادر به حمل 8موشک ضد تانک دوربرد جاولین ساخت ترکیه و 12موشک راهنمایی شونده از طراز گریت است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1873

به "تور ارزان فیلیپین: ترکیه تحویل بالگردهای تهاجمی آتاک به فیلیپین را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: ترکیه تحویل بالگردهای تهاجمی آتاک به فیلیپین را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید