تایید صلاحیت نامزد ریاست نجات غریق با سوابق کنفدراسیون کوراش آسیا

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، با اعلام دفتر امور مشترک فدراسیون ها در وزارت ورزش و جوانان، پس از آنالیز صلاحیت مدیریتی 13 کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی در کمیسیون تطبیق، صلاحیت 6 کاندیدا برای شرکت در انتخابات این فدراسیون مورد تایید نهاده شد.

تایید صلاحیت نامزد ریاست نجات غریق با سوابق کنفدراسیون کوراش آسیا

محمد بابایی، علی باقری، مجید تراب زاده، مصطفی توکلی، عابد حقدادی، مهدی حیدری، حامد رضاخانی طالقانی، رضا زندی خواری، حمیده صادقی، فرهنگ شادنیا، بکتاش قیدی، فاطمه میرآخوری و امیرسعید نیاورانی 13 کاندیدایی بودند که برای احراز پست ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی ثبت نام نموده بودند که از بین این 13 کاندیدا تنها صلاحیت مدیریتی محمد بابایی، عابد حقدادی، مهدی حیدری، رضا زندی خواری، فرهنگ شادنیا و فاطمه میرآخوری برای شرکت در انتخابات از سوی کمیسیون تطبیق وزارت ورزش برای احراز پست ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی مورد تایید نهاده شد.

اسامی تایید صلاحیت شده های انتخابات این فدراسیون در شرایطی اعلام شده است که در مرحله اول صلاحیت فاطمه میرآخوری مورد تایید قرار نگرفت. اما با اعتراض وی و ارائه مدارکی از عضویت در هیات اجرایی و مدیر پزشکی کنفدراسیون کوراش آسیا که مربوط به سال 1383 است وی مورد تایید نهاده شد.

براساس اعلام دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، اسناد و مدارک جدید ارائه شده از سوی داوطلبان احراز پست ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی در شورای تجدید نظر مورد آنالیز نهاده شد و به استناد تبصره سه ذیل ماده سه آئین نامه انتخابات رئیس فدراسیون های ورزشی، فاطمه میرآخوری که در جلسه مورخ 7‬ آبان‬ از سوی کمیسیون تطبیق تایید نشده بود با ارائه مدارک جدید مبنی بر عضویت در هیات اجرایی و مدیر پزشکی کنفدراسیون کوراش آسیا در سال 1383 تایید شد و در جمع 6 کاندیدای فدراسیون نجات غریق و غواصی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1181

به "تایید صلاحیت نامزد ریاست نجات غریق با سوابق کنفدراسیون کوراش آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید صلاحیت نامزد ریاست نجات غریق با سوابق کنفدراسیون کوراش آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید