این حرکت ساپینتو در فوتبال ایران هم قفل بود!

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران- بعد از نزدیک به بیست روز سرگردانی، استقلال تهران مربی تازهش را شناخت. ریکاردو ساپینتو از پرتغال میخواهد یک استقلال تازه را بنا کند. مربی پرتغالی که دوران مربیگری پر فراز و نشیبی داشته و کارنامه اش کمی می تواند استقلالی ها را نگران کند.

این حرکت ساپینتو در فوتبال ایران هم قفل بود!

به گزارش خبرنگاران، چیز های کمی از ریکاردو ساپینتو می دانیم. نوشته های کوتاه رسانه ها می گوید که او یک مربی پرتغالی با اندیشه های هجومی است. این یک گزینه مثبت و موثر است اگر واقعیت داشته باشد. فوتبال کم گل و کسل کننده ایران بیش از هرچیزی به هیجانی هجومی برای جذب مخاطب بیشتر احتیاج دارد.

با این حال ساپینتو در سال های اخیر پیروزیت چندانی در تیم های تحت رهبری اش نداشته. این موضوع البته دو جنبه دارد. یک روی ماجرا این است که شاید نباید به پیروزیت او در ایران امید بست و برای همین استقلالی ها با او قرارداد دو ساله مشروط بسته اند. جنبه دیگر ماجرا هم این است که مربی های میانه یا ضعیف اروپایی هم اغلب در اتمسفر فوتبال ایران پیروز شدند و برای همین شاید این هندوانه در بسته شادی مضاعفی را برای استقلالی ها به ارمغان بیاورد.

اما همه این ها حدس و گمان است و تا آغاز لیگ نمی توان درباره آن ها به قطعیت سخن گفت. با این حال، اما یک چیز درباره ساپینتو قطعی است که می تواند موجب نگرانی استقلالی ها گردد. ساپینتو یک مربی بسیار پرانرژی با حرکات غیرقابل پیش بینی است. در همین روز ها ویدئو های فراوانی از او وایرال شده که رفتار های عجیب و غریبش در کنار زمین را نشان می دهد. از کوبیدن ممتد مشت به دیواره نیمکت تا حرکت عجیب دراز کشیدن وسط زمین در اعتراض به داوری که حتی در فوتبال ایرانی هم قفل بوده!

این ویژگی را بگذارید کنار کیفیت پایین داوری های فوتبال در ایران که داد همه را در این سال ها در آورده و به همین سادگی می توان پیش بینی کرد که روز های پر از دعوا و استرسی کنار زمین برای استقلالی ها در پیش است و ای بسا محرومیت های زیادی هم در انتظار ساپینتو باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1964

به "این حرکت ساپینتو در فوتبال ایران هم قفل بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این حرکت ساپینتو در فوتبال ایران هم قفل بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید