ایتالیایی ها در امیرآباد کشتی می سازند

به گزارش مجله نیلوفری، خبرنگاران/مازندران منطقه ویژه مالی بندر امیرآباد و بندر آنکونا در زمینه های دریایی و بندری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

ایتالیایی ها در امیرآباد کشتی می سازند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه مالی امیرآباد گفت: در راستای سفر هیات مالی مازندران به استان مارکه ایتالیا، تفاهم نامه همکاری در زمینه های دریایی، بندری و سرمایه گذاری بین بندر امیرآباد و بندر آنکونا با حضور استانداران استان های مازندران و مارکه منعقد شد.

علی خدمتگزار با اشاره به اینکه این سفر به دعوت استاندار مارکه و در پاسخ به بازدید اخیر هیآت مالی ایتالیا از بندر امیرآباد انجام شد، اضافه کرد: در این تفاهم نامه با توجه به موقعیت ویژه بندر امیرآباد در جهت کریدور بین المللی شمال - جنوب و دسترسی به کشورهای حوزه CIS، ترانزیت کالا از کشورهای آسیای مرکزی به اروپا به وسیله بندر امیرآباد مورد تاکید نهاده شد.

وی به 1060 هکتار اراضی پشتیبانی جهت سرمایه گذاری در بندر امیرآباد و شرایط ویژه گردشگری دریایی مازندران، اشاره و اظهار کرد: یکی از بندهای این تفاهم نامه، واگذاری زمین به سرمایه گذاران ایتالیایی برای استقرار صنعت ساخت کشتی های مسافربری در منطقه ویژه مالی بندر امیرآباد است.

مدیر بندرامیرآباد با بیان اینکه در دریای خزر حمل و نقل کالاهای فله و خشک از رونق خوبی برخوردار است، یکی دیگر از بندهای این تفاهم نامه را مشارکت سرمایه گذاران دو طرف در ورود کشتی های فله به دریای خزر مطرح نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 595

به "ایتالیایی ها در امیرآباد کشتی می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیایی ها در امیرآباد کشتی می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید