اگر گل دقیقه 97 را نمی زدیم داور چطور با خودش کنار می آمد؟

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، علی خطیر در تبادل نظر با رادیو تهران در مورد پیروزی تیم استقلال مقابل سپاهان گفت: خدا را شکر که گل دقیقه 97 را زدیم وگرنه نمی دانم داور چطور می خواست با آن اشتباه خودش کنار بیاید. قبل از هر چیز تاکید می کنم اعتقاد من این است که این اتفاقات صرفاً اشتباه داوری است و هیچ عمدی در این اشتباهات در کار نیست، اما همین اشتباهات ثابت می نماید که فوتبال ما چقدر به سیستم یاری داور ویدئویی احتیاج دارد.

اگر گل دقیقه 97 را نمی زدیم داور چطور با خودش کنار می آمد؟

معاون ورزشی آبی پوشان در مورد نوع بعد از پیروزی مقابل سپاهان و انتقاد بعضی از پیشکسوتان به این شادی گفت: الان که وضعیت به حالت عادی بازگشته معلوم می گردد که شاید شادی تا آن میزان برای آن پیروزی لازم نبود. اما فشار زیادی روی تیم ما بود و این موضوع باعث شد تا به صورت خودجوش آن جو بر نیمکت ما حاکم گردد. خود من در صندلی VIP استادیوم نقش دنیا بعد از آن گل به قدری فریاد زدم که صدایم گرفت.

خطیر در مورد مسائل پرواز بازگشت به قطر گفت: پروازهای تهران به دوحه مسئله ای ندارد اما تا چند وقت آینده پروازهای دوحه به تهران پر است و واقعاً امکان سفر گروهی چهل-چهل و پنج نفره وجود نداشت. ما با هماهنگی یکی از شرکتهای هواپیمایی پرواز چارتر گرفتیم.

وی اضافه نمود: یک روز پرواز ما به تأخیر افتاد آن هم به این دلیل بود که مجوز عبور از آسمان بحرین دیر صادر شد. آن یک روز هم برای ما مسئله ای ایجاد نکرد چون روز ریکاوری ما بود و به راحتی ریکاوری را در هتل محل اقامت انجام دادیم.

معاون ورزشی آبی پوشان در مورد مسائل زمین تمرین این تیم گفت: این مشکل خاص تیم استقلال نیست. ما دیدیم که تیم پرسپولیس هم قبل از دربی در زمین های آب گرفته تمرین کرد. تنها زمین استاندارد خوب در تهران زمین استادیوم آزادی است که در هر شرایطی بتوان در آن تمرین و بازی کرد که آن هم برای تمرین به هیچ تیمی نمی دهند.

خطیر گفت: ما به یاد داریم در گذشته های نه چندان دور تیم ملی هم با مشکل زمین تمرین روبرو بود. این مشکل تنها وقتی حل می گردد که دولت به یاری فوتبال بیاید و زمین هایی در اختیار ما بگذارد که مالکش باشیم تا با خیال آسوده در آن سرمایه گذاری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 93

به "اگر گل دقیقه 97 را نمی زدیم داور چطور با خودش کنار می آمد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر گل دقیقه 97 را نمی زدیم داور چطور با خودش کنار می آمد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید