اپ محبوب دولینگو وارد دنیای ریاضی می شود

به گزارش مجله نیلوفری، اپلیکیشن دولینگو که در زمینه آموزش زبان های مختلف یکی از محبوب ترین اپ های جهان محسوب می شود، وارد جهانی ریاضی می شود. در حال حاضر برای دسترسی به نسخه بتای این اپ که صرفا برای iOS و iPadOS ارائه شده، باید ایمیل خود را در این لینک قرار دهید تا در صف انتظار قرار بگیرید.

اپ محبوب دولینگو وارد دنیای ریاضی می شود

این اپ از دو بخش اصلی تشکیل شده است. یک بخش مفاهیم ریاضی بسیار ساده آموزش داده می شود که مناسب بچه ها دبستانی است. مانند اپ اصلی دولینگو، این آموزش ها به سبک بازی های مجذوب کننده ارائه می شوند. همچنین یک بخش دیگر اپ برای تقویت عملکرد مغز طراحی شده که مناسب افراد 13 سال به بالا است. با استفاده از این بخش، مهارت های ریاضی و توانایی تحلیل و تفکر خود را بهبود می بخشید.

گفتنی است در زمینه آموزش ریاضی برای بچه ها، چندین اپلیکیشن مفید وجود دارد که امکانات متنوعی را ارائه می دهند. اما دولینگو در تلاش است با بهره گیری از کمک مدرسان ریاضی، این مفاهیم را با زبان ساده تر و به شکل مجذوب کننده تری آموزش دهد. برخی از آموزش های ریاضی موجود در این اپلیکیشن به صورت پویا و غیرتکراری ارائه می شود و به همین خاطر کاربران بدون روبرو شدن با محتوای تکراری، می توانند بارها تمرین کنند.

در کنار سوالات چندگزینه ای، انواع روش ها برای حل کردن معماها و سوالات ایجاد شده وجود دارد و به دلیل همین تنوع، کاربران با محتوای خسته کننده ای روبرو نمی شوند. از بین شباهت های این اپ با اپلیکیشن اصلی دولینگو می توانیم به تشویق کردن مخاطب برای ادامه دادن فرایند آموزش اشاره کنیم. دولینگو در زمینه گیمیفیکیشن یکی از مشهورترین اپلیکیشن های جهان محسوب می شود و بدون شکل این تخصص در شکل گیری اپ نو تا حد زیادی مثمر ثمر واقع شده است.

این شرکت هنوز برنامه مشخصی برای درآمدزایی اپ آموزش ریاضی ندارد و فعلا که در محله بتا قرار گرفته است، با دریافت بازخورد از طرف کاربران مشغول اعمال تغییرات مورجهانز هستند. این اولین باری نیست که دولینگو وارد حوزه آموزش بچه ها می شود. این شرکت در سال 2020 از اپ Duolingo ABC برای آموزش خواندن به بچه ها رونمایی کرد که البته مورد توجه زیادی قرار نگرفته است. باید ببینیم آیا اپ نو دولینگو با استقبال زیادی روبرو می شود یا نه.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1994

به "اپ محبوب دولینگو وارد دنیای ریاضی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپ محبوب دولینگو وارد دنیای ریاضی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید