اعتماد باریلسکی به احمدزاده ، از ترکیب خارج نشده

به گزارش مجله نیلوفری، به احمدزاده ایمان داریم زیرا او بازیکن بسیار خوبی است. پس از انتها وقفه زمستانی و در فصل بهار شرایط برایش بسیار آسان تر خواهد بود. او از ترکیب تیم خارج نشده است.

اعتماد باریلسکی به احمدزاده ، از ترکیب خارج نشده

به طور مطلق روی نام فرشاد احمدزاده خط نمی کشیم

پاول باریلسکی در نخستین نشست خبری خود پس از انتخاب به سمت سرمربیگری اشلانسک وروتسلاو با اشاره به فرشاد احمدزاده، ملی پوش ایرانی گفت:باید به خاطر داشته باشیم که این نخستین حضورش در یک لیگ خارجی بود که فراتر از کشورش و دنیای دیگری است. او در تیم قبلی خود یک ستاره بود اما به عنوان یک بازیکن گمنام برای خیلی ها به اشلانسک آمد. احمدزاده به لیگ خاصی همانند اکسترا کلاسای لهستان انتقال یافت. او در دوران بدنسازی اشلانسک وروتسواو حضور نداشت و این مساله روی جنبه های فیزیکی بازیکن تاثیر می گذارد.

وی اضافه کرد:البته به طور مطلق روی نام فرشاد احمدزاده خط نمی کشیم. او بازیکنی با کیفیت بالا و توانمندی های زیادی به ویژه در بخش تهاجمی است. برای چنین بازیکنی یک دوره نیم ساله جهت منطبق شدن با تیم جدیدش مورد احتیاج است.

سرمربی موقت اشلانسک با یادآوری اسامی بازیکنان خارجی مثل پایکاسو و دالیبورا که شرایط مشابه احمدزاده داشتند،گفت:به احمدزاده ایمان داریم زیرا او بازیکن بسیار خوبی است. پس از سرانجام وقفه زمستانی و در فصل بهار شرایط برایش بسیار آسان تر خواهد بود. او از ترکیب تیم خارج نشده و برای به دست آوردن جایگاهش در دو بازی آینده می جنگد.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 28

به "اعتماد باریلسکی به احمدزاده ، از ترکیب خارج نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد باریلسکی به احمدزاده ، از ترکیب خارج نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید