احتمال بروز اختلال در سامانه های کامپیوتری با شروع سال 1400

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران به نقل از افتا، این نوع نگرانی قبلاً در ورود به سال 2000 میلادی نیز مطرح شده بود و تجربیات بین المللی در این زمینه وجود دارد.

احتمال بروز اختلال در سامانه های کامپیوتری با شروع سال 1400

مرکز مدیریت راهبردی افتا از مسئولان و متخصصان IT زیرساخت های حیاتی، فراورینمایندگان سامانه ها و ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی خواست، برای پیشگیری از وقوع هر اختلالی به هنگام شروع سال 1400 ،تمامی سامانه های وابسته به تاریخ شمسی از جمله CRM، انبارداری، فروش، حسابداری، مدیریت محتوا و هر سامانه دیگری را از نظر امکان بروز مشکل در تغییر تاریخ و شروع سال جدید، آنالیز نمایند.

کارشناسان مرکز مدیریت راهبردی افتا یادآور شده اند: اهمیت مسئله و چالش های ناشی از بروز مشکل تغییر تاریخ در شروع سال جدید، در سامانه های ارائه دهنده خدمات عمومی و همچنین سامانه های قدیمی بیشتر است.

به همه مسئولان و متخصصان IT زیرساخت های حیاتی ، فراوری نمایندگان سامانه ها و ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی توصیه شده است، با هدف برطرف مشکل احتمالی سامانه ها، قراردادهای خدمات پشتیبانی سامانه های حیاتی و دارای اهمیت، تمدید و به روزرسانی شوند.

مرکز مدیریت راهبردی افتا از همه متخصصان و مسئولان IT دستگاه های دارای زیرساخت حیاتی و همچنین ارائه دهندگان خدمات پشتیبانی، خواسته است تا پایگاه های داده و چگونگی نگه داری تاریخ شمسی را در آنها از جهت بروز مشکل و اختلالات تغییر تاریخ آنالیز نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1408

به "احتمال بروز اختلال در سامانه های کامپیوتری با شروع سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بروز اختلال در سامانه های کامپیوتری با شروع سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید