آبمیوه تازه برای سلامتی خطرناک است؟!

به گزارش مجله نیلوفری، وی همچنین تأکید کرد که آب میوه تازه فاقد فیبر نیست که میزان ورود گلوکز و فروکتوز به خون را کاهش می دهد و تأثیر مفیدی بر میکرو فلور روده دارد.

آبمیوه تازه برای سلامتی خطرناک است؟!

آب میوه های تازه حاوی مواد معدنی و ویتامین های سالم هستند، اما در صورت مصرف مرتب آن ها می توانند باعث بروز مسائل سلامتی شوند. متخصص غدد در روسیه زارا پاولووا در مطالعه ای گفت که آب میوه های تازه در صورت مصرف مرتب آن ها می توانند باعث بروز مسائل سلامتی شوند.

وی گفت: یک لیوان آب میوه پرتقال غلیظ به طور متوسط دو پرتقال بزرگ است. این متخصص با استناد به اولین استدلال گفت: معمولاً فرد در یک وعده دو پرتقال نمی خورد. این دکتر ادامه می دهد: اگر 100 میلی لیتر کولا و 100 میلی لیتر آب پرتقال را با هم مقایسه کنیم، قند موجود در آن ها تقریباً یکسان است.

وی همچنین تأکید کرد که آب میوه تازه فاقد فیبر نیست که میزان ورود گلوکز و فروکتوز به خون را کاهش می دهد و تأثیر مفیدی بر میکرو فلور روده دارد.

وی ادامه داد: در نتیجه، نوشیدن یک لیوان آب، ما بلافاصله مقدار زیادی کربوهیدرات ساده قابل هضم - گلوکز و فروکتوز را دریافت می کنیم؛ بنابراین به طور منفی بر متابولیسم کربوهیدرات ها و متابولیسم کبد تأثیر می گذاریم. وی هشدار داد که اشتیاق به آب میوه های تازه به صورت مرتب دیر یا زود منجر به دیابت، ایجاد بیماری های قلبی عروقی، بیماری های کبدی چرب غیر الکلی یا نقرس می شود.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1053

به "آبمیوه تازه برای سلامتی خطرناک است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبمیوه تازه برای سلامتی خطرناک است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید