2 عضو هیات علمی دانشگاه هایتک کرمان در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا نهاده شد

به گزارش مجله نیلوفری، معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته هایتک کرمان گفت: نام دو نفر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه در جمع یک درصد پژوهشگران برتر دنیا نهاده شد.

2 عضو هیات علمی دانشگاه هایتک کرمان در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا نهاده شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نام دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در جمع یک درصد پژوهشگران برتر دنیا نهاده شد.

زهرا حسنی، معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی در این خصوص گفت: بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام، عصمت راشدی و فرشید کی نیا، به ترتیب اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و پژوهشکده انرژی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی وفناوری پیشرفته در جمع یک درصد پژوهشگران برتر دنیا نهاده شدند.

وی اضافه نمود: در این ارزیابی که با آنالیز سوابق پژوهشی محققان در بازه زمانی 10 ساله و با روش شناسی پیشرفته شناسایی از پایگاه استنادی ESI و WOS موردمطالعه قرارگرفته است، سه شاخص استنادات کل به مقالات نویسنده، تعداد متوسط خوداستنادی به ازای هر مقاله و متوسط درصد خود استنادی یک نویسنده به عنوان معیارهای مهم ارزیابی مورداستفاده قرارگرفته اند.

حسنی گفت: طبق گزارش معاونت پژوهش و فناوری پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام، عصمت راشدی با تعداد کل 2433 استناد در حوزه علوم کامپیوتر و فرشید کی نیا با تعداد کل 984 استناد در حوزه مهندسی، پیروز به کسب این عنوان ارزشمند شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 599

به "2 عضو هیات علمی دانشگاه هایتک کرمان در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 عضو هیات علمی دانشگاه هایتک کرمان در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید