کومان: به مسی گفتم نمی توانم کاری برای حل مشکلاتش با باشگاه انجام دهم

به گزارش مجله نیلوفری، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بار دیگر از کاپیتان آرژانتینی تیمش تمجید کرد تا نشان دهد رویکردی که در ابتدای فصل نسبت به او داشت، عوض شده است.

کومان: به مسی گفتم نمی توانم کاری برای حل مشکلاتش با باشگاه انجام دهم

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا که در بدو ورودش گفته می شد به لیونل مسی درباره لزوم ترجیح دادن منافع تیم به منافع خودش هشدار داده، این روزها فقط لب به تمجید از کاپیتان آرژانتینی تیمش باز می نماید.

کومان در گفت و گو با نشریه اسپورت کاتالونیا درباره اینکه چطور برای متقاعد کردن مسی برای ماندن در نوکمپ - پس از ماجرای درخواست رسمی ستاره 33 ساله برای ترک آبی و اناری - کوشش نموده شرحاتی ارائه کرد.

کومان در بخشی از این مصاحبه که قرار است نسخه کامل آن امروز (چهارشنبه) منتشر گردد، گفت: زمانی که برای مربیگری در بارسلونا آمدم، به من گفتند که مسی از شرایطش در این تیم ناراضی است. من و او در خانه اش با یکدیگر صحبت کردیم. دلایل و منطقم را برای او صادقانه شرح دادم و به او گفتم تنها چیزی که می توانم تغییر دهم مسائل مربوط به فوتبال است، مثل سیستم بازی، پست او در زمین و اهمیتش در زمین مسابقه. با این حال مشکلاتی که مسبب نارضایتی او شده بود با باشگاه بود و نمی توانستم در این مورد چیزی را تغییر دهم. مسی به من نشان داده با همه مشکلاتی که با باشگاه داشت، فردی است که می خواهد برنده جام های مختلف گردد، بهترین باشد و بهترین بماند. بارسلونا با حضور مسی در قیاس با بارسلونا بدون او، تیم بهتری بوده، هست و خواهد بود.

سرمربی هلندی بارسلونا در بخش دیگری از مصاحبه اش به شرایط حساس آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی آبی و اناری ها پرداخت که اخیراً از شرایطش در تیم و پستی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد ابراز نارضایتی نموده و دچار افت نسبی هم شده است.

او گفت:گریزمان دارد خوب کار می نماید اگرچه همانطور که چندی قبل هم گفتم، عملکرد او هنوز جای پیشرفت دارد. بازیکنان ممکن است وارد مقطعی از دوران بازی شان شوند که در آن دچار شک و تردید می شوند و ما به عنوان اعضای کادر فنی می توانیم به گریزمان یاری کنیم که بهترین راهکار را پیدا کند اما در نهایت همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1176

به "کومان: به مسی گفتم نمی توانم کاری برای حل مشکلاتش با باشگاه انجام دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: به مسی گفتم نمی توانم کاری برای حل مشکلاتش با باشگاه انجام دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید