کنزق پازل گردشگری سرعین را تکمیل می نماید

به گزارش مجله نیلوفری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: با اتمام پیاده راه دسترسی به سایت تاریخی کنزق و تبدیل این مجموعه به سایت موزه پازل گردشگری سرعین تکمیل خواهد شد.

کنزق پازل گردشگری سرعین را تکمیل می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل اظهار کرد: با اتمام پیاده راه دسترسی به سایت تاریخی کنزق و تبدیل این مجموعه به سایت موزه، پازل گردشگری سرعین تکمیل خواهد شد.

او گفت: غارهای دستکند روستای تاریخی کنزق شهرستان سرعین جزو بزرگترین و منحصر به فردترین غارهای دستکند در کشور است که در سه فصل میدانی مورد مطالعه قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل بیان نمود: در صورت تامین اعتبار سال آینده ایجاد سایت موزه در محل غارهای دستکند روستای تاریخی کنزق در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فلاحی ادامه داد: شهرستان سرعین جاذبه های طبیعی بسیاری از جمله آبگرم معدنی، پیست اسکی آلوارس و تنگه ورگه سران و... دارد که معرفی یک سایت موزه جدید در بخش تاریخی در روستای کنزق می تواند جاذبه های گردشگری این شهرستان را تکمیل کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 334

به "کنزق پازل گردشگری سرعین را تکمیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنزق پازل گردشگری سرعین را تکمیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید