کاهش امید به نجات بازماندگان سیل آلمان

به گزارش مجله نیلوفری، یک مقام امور امداد آلمان با بیان اینکه بعید است تیم های نجات بتوانند بازماندگان زنده بیشتری را از میان آوار های به جا مانده از سیل اخیر پیدا نمایند، گفت: بیشتر آلمانی ها احساس می نمایند سیاستگذاران این کشور به مقدار کافی اقدامات لازم برای حفاظت از آن ها در برابر وقوع سیل انجام نداده اند.

کاهش امید به نجات بازماندگان سیل آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، براساس آمار های رسمی تا به امروز دستکم 170 نفر طی سیل اخیر آلمان که بدترین حادثه طبیعی برای بیش از نیم قرن اخیر این کشور بوده، جان خود را از دست داده اند و هزاران نفر دیگر هم مفقود هستند.

در همین حال سابین لاکنر معاون رئیس آژانس فدرال امداد و نجات فنی در آلمان امروز گفت: ما همچنان در پی مفقودشدگان هستیم. هر کسی که در این مقطع زمانی پیدا گردد، احتمالا جان خود را از دست داده است.

با هدف امداد فوری، کابینه فدرال آلمان امروز طرح اولیه اختصاص 200 میلیون یورو یاری اضطراری را در این زمینه تصویب کرد.

بعلاوه براساس نظرسنجی موسسه ای ان اس ای برای نشریه بیلد معین شد که دو سوم آلمانی معتقدند که سیاستگزاران فدرال و منطقه ای باید اقدامات بیشتری را در راستای حفاظت از مردم در برابر سیل انجام می دادند.

پس از سیل ویرانگر اخیر آلمان، سیستم هواشناسی و مدیریت بحران این کشور به علت عدم هشدار به موقع و عدم صدور دستورالعمل های تخلیه منطقه ها در معرض خطر، بشدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

مقام های آلمانی از یک مصیبت عظیم ملی سخن می گویند. حجم خرابی های سیل به گونه ای است که مدت ها طول خواهد کشید تا مردم در بعضی از منطقه ها سیل زده بتوانند زندگی عادی را از سر بگیرند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1611

به "کاهش امید به نجات بازماندگان سیل آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش امید به نجات بازماندگان سیل آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید