نهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت برگزار می شود

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، این جشنواره دوشنبه 15 دی ماه 1393 ساعت 17 با برپایی نمایشگاه عکس خبری سال در 10 موضوع سیاسی، فرهنگ و هنر، تلفن همراه، ورزش، اقتصادی، آیین و مذهب، اجتماعی، سفرهای دوربین.نت، مجموعه مستند اجتماعی و بخش ویژه جام جهانی با 132 فریم عکس و 8 مجموعه عکس در نگارخانه هنر موزه مارکوف باغ موزه قصر افتتاح می شود.

نهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت برگزار می شود

عکس های این جشنواره را مسعود زنده روح کرمانی، مرتضی نیکوبذل و محمدمهدی رحیمیان داوری کرده اند که اسامی راه یافتگان به بخش نمایشگاه در سایت جشنواره قابل مشاهده است.

همچنین نمایشگاه عکس های خبری تا 20 دی ماه 1393 هر روز از ساعت 9 صبح تا 8 شب پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.

در این جشنواره برای اولین بار کارگاه های عکاسی در نقاط مختلف شهرتهران برگزار می شود. در این کارگاه ها بیست عکاس شهرستانی دعوت شده به جشنواره به همراه بیست عکاس از تهران به همراه یک استاد، با موضوعی تعیین عکاسی می کنند. بعدازظهر همان روز عکاسان هر کدام با 5 فریم عکس به صورت چاپ شده در کارگاه دوم حضور پیدا می کنند و توسط استاد کارگاه عکس ها نقد و بررسی می شود. عموم علاقمندان می توانند در کارگاه عصر حضور داشته باشند.

این کارگاه ها هر روز 9 صبح در اراضی عباس آباد، بازار بزرگ تهران، باغ موزه قصر، دریاچه شهدای فارس، بازار تجریش، حد فاصل میدان تجریش تا میدان ونک، برج میلاد و ... و کارگاه های ارایه عکس ساعت 17:30 در باغ موزه قصر برگزار می شود. مدیریت کارگاه ها را محمد نوروزی، مرتضی نیکوبذل، رضا موسوی و محمد تاجیک بر عهده خواهند داشت.

بخش فیلم و مالتی مدیا جشنواره به دبیری احمد حجارزاده برگزار شد و فیلم های برگزیده جمعه 19 دی ماه از ساعت 10 صبح تا ساعت 15 در تالار فرخی یزدی باغ موزه قصر اکران خواهد شد. داوری فیلم ها بر عهده کیوان کثیریان، امیر رضا نوری پرتو، علی فرهمند و صوفیا نصراللهی بوده است.

اختتامیه نهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت جمعه 19 دی ماه 93 ساعت 17 با اهدای جوایز به برترین های هر بخش در تالار فرخی یزدی باغ موزه قصر برگزار می شود.

این جشنواره با حمایت و همکاری باغ موزه قصر، مرکز ارتباطات شهرداری تهران، آژانس عکس تهران، برج میلاد، شرکت نورنگار، مرکز تعمیردوربین، شرکت ایده آل و سایت عکاسی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 848

به "نهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید