محمدی راد: بازیکنان، اشتباهات بچگانه ای مرتکب می شوند، شکست دادن تیم ما کار آسانی نیست

به گزارش مجله نیلوفری، سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: متاسفانه بازیکنان ما در برخی اوقات، اشتباهات بچگانه ای مرتکب می شوند که باید این اشتباهات را از بازی بیرون کشید.

محمدی راد: بازیکنان، اشتباهات بچگانه ای مرتکب می شوند، شکست دادن تیم ما کار آسانی نیست

به گزارش خبرنگاران، رحمان محمدی راد در مورد پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال گفت: مصدومیت سلیم چپرلی که یک وزنه برای تیم پیکان به حساب می آید برای این تیم گران تمام شد. او عملکرد خوبی در این فصل داشته و مصدومیت او به ما کمک کرد و زمانی که او از بازی بیرون رفت، ما بر بازی مسلط شدیم. حتی می توانستیم در ست دوم هم برنده شویم ولی از موقعیت ها به خوبی استفاده نکردیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: ما از ست سوم شکل تیمی خود را در دریافت و حمله بعد از سرویس تغییر دادیم. این به ما کمک کرد تا مهاجمان پیکان را در امتیازات حساس و به ویژه پوریا یلی را دفاع کنیم. اجرای این تاکتیک برای ما اهمیت زیادی داشت.

مربی پیشین تیم ملی گفت: همه تیم ها، بازی های لیگ برای رسیدن تیمشان به تکامل تاکتیکی پشت سر می گذرانند. ما زمانی که از حریف می افتیم، اگر بتوانیم برتری خود را حفظ کنیم در عمل اجازه فشار آوردن را به حریف نمی دهیم. متاسفانه بازیکنان ما در برخی اوقات، اشتباهات بچگانه ای مرتکب می شوند که باید این اشتباهات را از بازی بیرون کشید. اگر این کار را انجام دهیم، شکست دادن تیم ما کار آسانی نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 678

به "محمدی راد: بازیکنان، اشتباهات بچگانه ای مرتکب می شوند، شکست دادن تیم ما کار آسانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: بازیکنان، اشتباهات بچگانه ای مرتکب می شوند، شکست دادن تیم ما کار آسانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید