خبرنگاران قاسمی نژاد با موافقت رحمتی، استقلالی می گردد

به گزارش مجله نیلوفری، تهران- خبرنگاران- حضور امین قاسمی نژاد در استقلال به نظر سید مهدی رحمتی بستگی دارد و تا زمانی که او موافقت خود را اعلام نکند این انتقال صورت نخواهد گرفت.

خبرنگاران قاسمی نژاد با موافقت رحمتی، استقلالی می گردد

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی برای تقویت استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر نام یک بازیکن را به مسوولان تیمش داده و از آنها خواسته هر طور شده او را جذب نمایند.

امین قاسمی نژاد بازیکن تاثیرگذار شهر خودرو که در نیم فصل اول هشت گل برای تیمش به ثمر رساند بازیکن مورد علاقه مجیدی است و او می خواهد با حضور این بازیکن قدرت تهاجمی استقلال را افزایش دهد.

مدیران باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن با مدیران شهر خودرو مذاکراتی را داشته اند اما هنوز پیروز به صدور رضایت نامه نشده اند.

مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو گفته بود که سرخابی ها می خواهند تیمش را تضعیف نمایند و اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نمی دهد. با این حال مسوولان استقلال همچنان در کوشش هستند تا زمینه را برای جذب قاسمی نژاد مهیا نمایند.

اگرچه امروز (دوشنبه) حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال درباره جذب این بازیکن اعلام نمود با مدیرعامل شهر خودرو درباره حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان تهرانی مذاکرات فراوانی داشتیم و امیدواریم در نهایت بتوانیم مجوز حضور وی را در استقلال فراهم کنیم اما تا زمانی که رحمتی موافقت خود را اعلام نکند این انتقال صورت نخواهد گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1401

به "خبرنگاران قاسمی نژاد با موافقت رحمتی، استقلالی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاسمی نژاد با موافقت رحمتی، استقلالی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید