خبرنگاران تصمیم در باره باران با مالک باغ وحش ارم است

به گزارش مجله نیلوفری، تهران - خبرنگاران- مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مالکیت باران با ارم است و هرگونه تصمیم گیری در خصوص این شامپانزه سه ساله با مالک آن است.

خبرنگاران تصمیم در باره باران با مالک باغ وحش ارم است

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، شهاب الدین منتظمی در مورد مباحث مطرح شده در فضای سایبری و شبکه های اجتماعی برای فرستادن باران به خارج از کشور اضافه نمود: طبیعتاً طبق قانون، مالک این شامپانزه می تواند در موردش تصمیم گیری کند.

وی با تاکید بر این که مالکیت باران، طبق قانون با مالک باغ وحش ارم است، گفت: بنابراین مسئولیت هر تصمیمی در این خصوص به عهده این مجموعه است.

منتظمی گفت: اگر مالک باغ وحش ارم برای فرستادن باران به خارج از کشور به جمع بندی برسد و در این باره درخواست بدهد، این درخواست آنالیز خواهد شد.

باران به علت نارس به جهان آمدن از مجموعه باغ وحش ارم خارج شده بود که بعد از گذشت سه سال دوباره به این مجموعه بازگرداننده شد و اکنون حال عمومی این شامپانزه مطلوب گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 959

به "خبرنگاران تصمیم در باره باران با مالک باغ وحش ارم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصمیم در باره باران با مالک باغ وحش ارم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید