حضور عجیب بازیکن محروم شده در لیگ برتر والیبال، آیا یلی در سکوت خبری بخشیده شد؟

به گزارش مجله نیلوفری، پوریا یلی که به دو جلسه محرومیت قطعی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر محکوم شده بود در اقدامی جالب در هفته بیست و نهم برای تمیش بازی کرد.

حضور عجیب بازیکن محروم شده در لیگ برتر والیبال، آیا یلی در سکوت خبری بخشیده شد؟

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و نهم لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی پیگیری شد که از ساعت 17 دوتیم شهرداری ارومیه و سپاهان به مصاف هم رفتند.

جدال رده های اول و چهارم این لیگ درحالی برگزار گردید که در اقدامی عجیب بازیکن محروم شده تیم شهرداری ارومیه در زمین بازی حضور پیدا کرد و به رقابت پرداخت.

پوریا یلی که در هفته بیست وهفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در سالن مسابقه و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود، در هفته بیست و نهم برای شهرداری ارومیه به میدان رفت.

فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای که در مورد محرومیت این بازیکن صادر کرد اشاره داشت رای صادره در فرجه قانونی قابل تجدید نظر خواهی است. حال معین نیست که آیا این بازیکن پس از جنجال و بد اخلاقی هایی که که در بازی شهرداری ورامین به وجود آمد توسط فدراسیون والیبال و در سکوت خبری بخشیده شده است یا خیر؟

نکته قابل توجه این است که فدراسیون والیبال اطلاعیه ای در مورد بخشش این بازیکن صادر نکرده است.

با این حال خبرنگار خبرنگاران پیگیر این موضوع بود اما شهرام عظیمی، رئیس سازمان لیگ والیبال تا زمان شروع بازی جوابگو نبود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1369

به "حضور عجیب بازیکن محروم شده در لیگ برتر والیبال، آیا یلی در سکوت خبری بخشیده شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور عجیب بازیکن محروم شده در لیگ برتر والیبال، آیا یلی در سکوت خبری بخشیده شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید