آیا می خواهید داخل گوشی خود را ببینید؟

به گزارش مجله نیلوفری، تا به امروز شیائومی چندین بار نسخه ویژه ای از گوشی های پرچم دار خود را با قاب پشتی شفاف تحت لوای نسخه Explorer Editions عرضه نموده است که آخرین آنها Xiaomi Mi 8 و Mi 9 بودند. هرچند تصاویر Mi 10/10 Pro Explorer Edition هم منتشر شد، اما شیائومی عرضه آن را رد کرد. حالا به نظر می رسد شیائومی اولین گوشی واقعاً شفاف خود را ساخته است.

آیا می خواهید داخل گوشی خود را ببینید؟

حالا تصاویر منتشر شده از سوی مدیر محصول ارشد شیائومی نشان می دهد این کمپانی دست کم یک نمونه اولیه از گوشی Redmi K30 Pro Explorer Edition را آماده دارد. البته دنیل دی، این گوشی را صرفاً یک نسخه سفارشی از Redmi K30 Pro خوانده و مستقیماً به Explorer Edition اشاره نکرده است.

جالب اینکه بر خلاف گوشی های Explorer Edition پیشین شیائومی که در اصل واقعاً شفاف نبودند و صرفاً یک تصویر از نمای داخلی به عنوان قاب پشتی استفاده شده بود، Redmi K30 Pro Explorer Edition از قاب پشتی کاملاً شفاف بهره می برد.

در وجود قاب پشتی کاملاً شفاف، آنچه که نمای پشتی گوشی Redmi K30 Pro Explorer Edition دیده می گردد دقیقاً همان نمای واقعی داخل آن است و دیگری خبری از تصویر ساختگی نیست. به این ترتیب همان اجزای داخلی گوشی به صورت کاملاً واقعی از بیرون آن قابل مشاهده است.

متأسفانه عرضه گوشی Redmi K30 Pro Explorer Edition قطعی نیست و می تواند صرفاً جزئی از برنامه های پژوهشی شیائومی باشد. با این حال مطمئناً گوشی جذاب و البته متفاوتی است.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 898

به "آیا می خواهید داخل گوشی خود را ببینید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا می خواهید داخل گوشی خود را ببینید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید