تور استانبول ارزان: آشنایی با ترفندهای فوق العاده برای سفر مقرون به صرفه به استانبول

به گزارش مجله نیلوفری، ترفندهای فوق العاده برای سفر مقرون به صرفه به استانبول

آیا شما نیز در پی ترفندهای فوق العاده برای سفر مقرون به صرفه به استانبول هستید؟ آیا می دانید که این ترفندهای فوق العاده می تواند یک سفر به یادماندنی و بی نظیری را برای شما به ارمغان بیاورد؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی نموده و اطلاعات بسیار ارزنده ای را در مورد ترفندهای سفر مقرون به صرفه به استانبول به دست بیاورید.

تور استانبول ارزان: آشنایی با ترفندهای فوق العاده برای سفر مقرون به صرفه به استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

استانبول یکی از زیباترین و مجذوب نماینده ترین شهرهای ترکیه و خاورمیانه است که با داشتن طبیعت و جاذبه های تاریخی بی نظیر خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را سالانه به سوی خود جذب کند که به وسیله تور استانبول، به این شهر زیبا سفر می نمایند. امروزه بسیاری از افراد در پی ترفندهای سفر ارزان به استانبول هستند تا بتوانند با بودجه در اختیار خود یکی از بهترین و ارزان ترین سفرهای خود را شکل دهند.

توجه داشته باشید که سفر و گردشگری برای کل مردم دنیا بوده و افراد کم عایدی نیز می توانند با در نظر گرفتن بعضی از مهمترین نکات، یکی از سفرهای خارجی خود را شکل داده و لحظات زیبایی را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورند به شرطی که با تمام ترفندهای سفر ارزان به استانبول آشنایت داشته باشند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص هر کدام از این ترفندهای فوق العاده توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

ترفندهای سفر ارزان

یکی از مهمترین ترفندهای سفر ارزان به استانبول، زمان سفر گردشگران می باشد به گونه ای که در بعضی از فصل های سال با توجه به هجوم میلیون ها گردشگر و مسافر به این شهر، شاهد افزایش قیمت های اقامتی، خورد خوراک و بلیط پرواز هستیم. به همین جهت اگر دوست دارید تا با کم ترین هزینه های ممکن به سفر خود و بازدید از جاذبه های شگفت انگیز این شهر بپردازید می توانید فصل هایی را انتخاب کنید که از ورود گردشگران کاسته شده و قیمت مراکز اقامتی و بلیط هواپیما نیز کاهش یافته است.

در نظر داشته باشید که در این فصل ها به راحتی نیز می توانید از جاذبه های دیدنی این شهر بازدید داشته باشید چرا که از هجوم گردشگر ها کاسته و شما با خیال آسوده و در آرامش می توانید از تمام جاذبه های این شهر با قیمت بسیار مناسب تری نهایت لذت را داشته باشید.

سفری ارزان به استانبول

از دیگر ترفندهای سفر ارزان به استانبول می توانید به نحوه خرید در این شهر اشاره نمود. خرید یکی از آیتم های جداناپذیر در صنعت گردشگری می باشد و اگر شما نیز قصد خرید در این شهر را دارید بایستی به بسیاری از نکات توجه لازم را داشته باشید.

برای مثال چانه زنی در هنگام خرید را به هیچ وجه نباید فراموش کنید چرا که فروشنده های ترکیه ای قیمت کالاها را بیشتر از قیمت واقعی ارائه داده و بدون گرفتن تخفیف هیچ خریدی را انجام ندهید. هم چنین گردشگران می توانند با بازدید از بعضی مراکز خرید ارزان قیمت، بهترین محصولات و کالاها را با قیمت مناسب تری تهیه و خریداری نمایند که این امر نیز می تواند از ترفندهای فوق العاده به شمار بیاید.

از دیگر ترفندهای سفر ارزان به استانبول می توان به دریافت کارت های گردشگری اشاره نمود این کارت ها اجازه یک سفر و جا به جایی بسیار ارزان تری را به گردشگران و گردشگر ها می دهد به طوری که گردشگران می توانند با به همراه داشتن این کارت با هزینه های ارزان تری از وسایط نقلیه استفاده نمایند و تخفیف های بسیار شگفت انگیزی را نیز تجربه نمایند. برای بهره مندی از این ترفندهای فوق العاده این گزینه را به هیچ وجه نباید فراموش کنید.

یادگیری زبان استانبول

توجه داشته باشید که مردم ترکیه و استانبول بر روی زبان رسمی خود تعصب بسیار بالایی دارند به همین جهت گردشگران و مسافرانی که چند کلمه ای از این زبان را بلد باشند اهمیت و ارزش زیادی قائل هستند و تخفیف های بسیار خوبی را برای آنها می دهند.

بعلاوه یادگیری این زبان می تواند تاثیر بسیار بالایی را در مکالمات و ارتباطات گردشگران و گردشگر ها با مردم محلی این شهر داشته باشد. برای به دست آوردن دل یک فرد استانبولی و بهره مندی از روش هایی برای سفر ارزان به استانبول می توانید قبل از سفرتان اقدام به یادگیری این زبان داشته باشید.

استفاده از حمل و نقل عمومی

یکی دیگر از این ترفندها، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می باشد که گردشگران و مسافرانی که علاقه مند هستند تا با هزینه های پایین تری اقدام به سفر داشته باشند می توانند با برای رفت و آمد های خود در درون شهر از وسایل عمومی مختلفی از جمله مترو، اتوبوس و کشتی استفاده نمایند که در این صورت یکی از ترفندها را تجربه کرده و ارزان تر سفر خود را شکل دهند.

توجه داشته باشید که استفاده از تاکسی برای جابه جایی در درون شهر احتیاج به هزینه های بسیار کلانی دارد. گردشگران بعلاوه می توانند برای جا به جایی از فرودگاه به مرکز شهر نیز از وسایط نقلیه عمومی مختلفی استفاده کرده و با هزینه مناسبی خود را به محل اقامت برسانند.

به همراه داشتن پول خرد: ترفندهای فوق العاده برای سفر به استانبول

اگر می خواهید از ترفندهای فوق العاده برای سفر ارزان به استانبول بهره مند شوید بایستی قبل از سفر خود به این شهر، اقدام به تبدیل ارز کرده و به اندازه کافی نیز پول خرد به همراه داشته باشید تا در صورت احتیاج با مسئله ای روبرو نشوید.

گردشگران برای پرداخت هزینه های مربوط به کرایه تاکسی، خرید خوراکی و بازدید از موزه ها احتیاجمند به پول خرد دارند که به همین جهت توصیه می گردد قبل از سفرتان پول خرد به همراه داشته باشید. به همراه داشتن پول خرد می توانید از مهمترین این ترفندهای فوق العاده به شمار بیاید و گردشگران بتوانند ارزان تر سفر نمایند.

رزرو هتل ارزان قیمت: برای سفر ارزان

از دیگر ترفندهای سفر ارزان به استانبول می توان به رزرو هتل های 3 ستاره اشاره نمود که از قیمت های بسیار مناسب و معقولی برخوردار هستند. برای مثال گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از جاذبه های تاریخی استانبول را دارند می توانند هتلی را انتخاب و رزرو نمایند که در نزدیکی چندین مجموعه تاریخی بوده و دسترسی به هر یک از آن ها از محل اقامت راحت و آسان باشد و مجبور نباشید برای بازدیدهای خود هزینه های حمل و نقل اضافه تری را پرداخت کنید.

از ارزان ترین هتل های این شهر می توان به هتل های مستقر یافته در منطقه سلطان احمد و جاده استقلال اشاره نمود که اگر بتوانید در بهترین زمان ممکن اقدام به رزرو اتاق مورد نظر خود در یکی از این هتل ها داشته باشید بی شک می توانید یکی از ترفندهای فوق العاده برای سفر ارزان تجربه کنید.

در این مطلب ترفندهای فوق العاده برای سفر ارزان به استانبول را بیان کردیم، گفتنی است جهت خرید بلیط هواپیما استانبول ویا رزرو هتل های استانبول و رزرو تور استانبول می توانید به پنل رزرواسیون آنلاین خبرنگاران مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان و به آسانی رزرو خود را انجام دهید.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور پاتایا
  • تور بانکوک
منبع: دلتابان
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1787

به "تور استانبول ارزان: آشنایی با ترفندهای فوق العاده برای سفر مقرون به صرفه به استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: آشنایی با ترفندهای فوق العاده برای سفر مقرون به صرفه به استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید