هفته ای سرنوشت ساز در انتظار پرسپولیس؛ از تسویه حساب با بودیمیر تا جذب مهدی ترابی

به گزارش مجله نیلوفری، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس 48 ساعت فرصت دارد تا با پرداخت بدهی ماریو بودیمیر، مانع از اعمال محرومیت نقل و انتقالاتی شود.

هفته ای سرنوشت ساز در انتظار پرسپولیس؛ از تسویه حساب با بودیمیر تا جذب مهدی ترابی

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس پیروز شد بدهی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند و مانع از محرومیت یک ساله نقل و انتقالاتی شود اما بحران پرونده های خارجی این باشگاه هنوز به انتها نرسیده و این بار یک کروات دیگر قرمزها را در آستانه پنجره بسته قرار داده است؛ ماریو بودیمیر بازیکنی که کمتر از شش ماه در عضویت تیم پرسپولیس بود و تنها دو گل به ثمر رساند اما حالا قرمزها باید نزدیک به 500 هزار یورو به او پرداخت کنند.

قرارداد بودیمیر با پرسپولیس 500 هزار یورو برای یک و نیم فصل بود اما او در انتها لیگ هجدهم به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از پرسپولیس رفت و به فیفا شکایت کرد. کمیته انضباطی فیفا باوجود امضای قرارداد جدید توسط این بازیکن، او را در پرونده شکایت از پرسپولیس محق دانست و رای را به نفعش صادر کرد. قرارداد جدید او با لوکوموتیو زاگرب 25 هزار یورو بود و فیفا نیز با کسر این رقم، حکم داد که پرسپولیس باید 475 هزار یورو پرداخت کند.

پرسپولیس پس از صدور حکم دادگاه CAS فرصت 45 روزه برای پرداخت داشت اما در 43 روز اخیر نتوانسته این کار را انجام دهد و حالا تنها 48 ساعت تا محرومیت نقل و انتقالاتی فاصله دارد؛ محرومیتی که اگرچه موقت است اما اگر پرسپولیس نتواند رضایت بودیمیر را جلب کند، مانع از انجام خرید نقل و انتقالاتی توسط قرمزها می شود.

نکته قابل توجه این که به زودی پرونده گابریل کالدرون هم به این موقعیت می رسد و پرسپولیس باید به فکر پرداخت بدهی به سرمربی آرژانتینی هم باشد. کادرفنی و هواداران پرسپولیس که به بازگشت مهدی ترابی امیدوار هستند، حالا با نگرانی فراوان اخبار مدیریتی باشگاه را دنبال می کنند چرا که ممکن است پیش از تلاش برای خرید ترابی و انجام مذاکره، این انتقال به خاطر محرومیت نقل و انتقالاتی منتفی شود.

اگرچه تا به این دقیقه گشایشی در مورد پرونده بودیمیر رخ نداده، اما شنیده می شود خبرهایی از سوی باشگاه منتشر خواهد شد، خبرهایی مبنی بر پرداخت طلب بودیمیر. به همین دلیل نیز عضو تازه وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام گفت خبر خوشی دارد. پیگیری ها نشان می دهد تا این لحظه اتفاقی رخ نداده اما شاید فردا مدیران پرسپولیس اقدامی کنند تا شر پرونده بودیمیر از سر باشگاه کم شود. شنیده می شود مبلغ بدهی بودیمیر آماده است و فردا به حساب او واریز خواهد شد.

در ادامه روزهای پر خبر باشگاه قرار است روز دوشنبه جلسه ای بین ایجنت رادوشوویچ و یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شود تا مشکل این دروازه بان کروات هم برطرف شود. باشگاه گویا متوجه شده که مشکل اصلی رادو پول نیست بلکه بابت ناملایماتی است که این بازیکن در تمرینات با آن ها روبرو می شود. به نظر می رسد برخی از اعضای کادرفنی با او برخورد مناسبی ندارند و قرار است این موضوع هم به موازات پرداخت مطالباتش حل و فصل شود.

پس از خبر رادوشوویچ به مهدی ترابی می رسیم که شنیده می شود قرار است به ساختمان باشگاه رفته و با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کند. قراردی به مدت یک فصل و نیم. ترابی که هنوز به ایران برنگشته قرار است طی چند روز آینده رسما پرسپولیسی شود. از این رو هواداران پرسپولیس هفته بسیار پر خبری را پیش رو دارند و باید خودشان را برای هر خبری آماده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1344

به "هفته ای سرنوشت ساز در انتظار پرسپولیس؛ از تسویه حساب با بودیمیر تا جذب مهدی ترابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته ای سرنوشت ساز در انتظار پرسپولیس؛ از تسویه حساب با بودیمیر تا جذب مهدی ترابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید