شجاع خلیل زاده اهل نق زدن نیست ، هرطور شده باید بشار را حفظ کنند

به گزارش مجله نیلوفری، محمود کلهر گفت: باید با توجه به اینکه فینال را در پیش داریم با تعامل مسائل را حل کرد. حداقل بازیکنان کلیدی را نگه دارند تا لیگ تمام شود و بعد اگر خواستند، جدا شوند.

شجاع خلیل زاده اهل نق زدن نیست ، هرطور شده باید بشار را حفظ کنند

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار ورزشی دانشجو درخصوص جدایی و تمدید قرارداد چند بازیکن مثل شجاع خلیل زاده و حواشی آپشن ها و بندهای قرارداد آنها، گفت: بالاخره بازیکن خوب وقتی پیشنهاد بهتری دریافت می کند میرود اما وظیفه باشگاه است که بازیکنان خوب را نگه دارد. اینها بازیکنان خوبی هستند و لیاقتشان را نشان دادند. باشگاه حتی اگر شده از طریق افزودن مبلغ قرارداد و آپشن های دیگر باید سعی کنند این بازیکنان را نگه دارد. البته مطمئن هستنم که بازیکنان هم شرایط باشگاه و دیگر مسائل را درک می کنند و اهل نق زدن نیستند. باید با توجه به اینکه فینال را در پیش داریم با تعامل مسائل را حل کرد. حداقل اینها را نگه داریم تا لیگ تمام بشود و بعد اگر خواستند، جدا شوند.

این پیشکسوت پرسپولیس درمورد جدایی محسن ربیع خواه و محمد انصاری، افزود: من صددرصد با کادر فنی موافق هستم؛ این ها حق دارند که بازیکنی را بخواهند یا نخواهند. البته در مقابل هم باید بگویم که انصاری و ربیع خواه خیلی زحمت کشیدند و تا حالا خوب بوده اند اما در هر حال تصمیم با کادر فنی است.

محمود کلهر در مورد جدایی بشار رسن و اصرار باشگاه بر نگه داشتن این بازیکن، ضمن اشاره به اینکه بشار مهره کلیدی و تاثیرگذاری است، گفت: معتقدم باشگاه هرجور شده باید این بازیکن را نگه دارد.

کلهر در خاتمه در مورد تجمعات اخیر هواداران استقلال و پرسپولیس در مورد پرداخت بدهی برانکو و شفر هم با تاکید بر این نکته که این گونه تجمعات حرفه ای نیست گفت: از یک باشگاه و عوامل آن که کار حرفه ای و سیستماتیک انجام می دهد توقع و انتظار این است که مقتدرانه عمل کنند تا چنین مسائلی پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1127

به "شجاع خلیل زاده اهل نق زدن نیست ، هرطور شده باید بشار را حفظ کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع خلیل زاده اهل نق زدن نیست ، هرطور شده باید بشار را حفظ کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید