انتقال غیرمنتظره برای پرسپولیس؛ بازگشت شماره 8 به جمع سرخ ها

به گزارش مجله نیلوفری، شماره هشت سابق سرخ ها بار دیگر در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان قرار گرفته است.

انتقال غیرمنتظره برای پرسپولیس؛ بازگشت شماره 8 به جمع سرخ ها

به گزارش خبرنگاران رضا اسدی که در لیگ بیست و یکم به عنوان شاه مهره نقل و انتقالاتی در نهایت به پرسپولیس پیوسته بود، علیرغم نمایش موفقی که داشت به علت بعضی حواشی ها در نهایت ترجیح داد به حضور خود بعد از یک سال سرانجام دهد و در ادامه فصل گذشته راهی تراکتور شد.

اسدی که با بی مهری عجیبی در دوره حضورش در پرسپولیس روبرو شده بود، در فصل گذشته راهی تراکتور شد و تا بازی سرانجامی نیز شانس آقای گلی داشت. او در تیم پاکو خمس به عنوان مهاجم، دومین گلزن فصل لقب گرفت تا در پنجره تابستانی بار دیگر در قامت ستاره ظاهر گردد.

اتفاقی که باعث شده تا اکنون بحث زیادی درباره آینده او شکل گیرد و از استقلال و سپاهان نیز به عنوان دیگر مقصدهای احتمالی وی یاد گردد. با این حال اکنون یک اتفاق ویژه باعث شده تا اسدی برای فصل آینده کاملا مردد گردد و با کمی فرصت در پی تصمیمی ویژه باشد.

یحیی گل محمدی که فصل گذشته نیز به رضا اسدی پیشنهاد تمدید قرارداد داده بود و در ادامه پیشنهاد عجیب باشگاه باعث شد تا او ضمن رد آن راهی تراکتور گردد، اکنون بار دیگر خواستار جذب این ستاره ملی پوش شده است.

شماره هشت فصل بیست و یکم پرسپولیسی ها که تجربه بازگشت به اردوی تیم ملی را نیز به دست آورده و رویای خود را برای حضور در جام ملت های آسیا دنبال می نماید، اکنون با این پیشنهادی که دریافت نموده، احتمال بازگشت وی به پرسپولیس افزایش یافته است و بعید است اینبار آن را از دست بدهد.

ثبت 12 گل در فصل گذشته و در ترکیب تراکتور باعث شده تا او اینبار در پی حضوری درخشان تر در پرسپولیس باشد و گفته می گردد به زودی تصمیم نهایی خود را در این زمینه خواهد گرفت و بار دیگر به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2129

به "انتقال غیرمنتظره برای پرسپولیس؛ بازگشت شماره 8 به جمع سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال غیرمنتظره برای پرسپولیس؛ بازگشت شماره 8 به جمع سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید