جریمه نقدی کافی بود

به گزارش مجله نیلوفری، کمیته انضباطی فدراسیون اعتراض ها به آرای صادره در مورد خاطیان بازی پرسپولیس و سایپا را پاسخ داده است.

جریمه نقدی کافی بود

به گزارش خبرنگاران ، جنجال های بازی چند هفته پیش پرسپولیس و سایپا هیچکس را محروم نکرد که در توجیه این تصمیم، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون گفته معیار این کمیته، گزارش های دریافتی است.

صحبت های اسماعیل حسن زاده را بخوانید: در کمیته انضباطی بر مبنای گزارش های رسیده پرونده ها را آنالیز و رای متناسب را صادر می کنیم. در بازی پرسپولیس و سایپا با توجه به گزارش مقامات رسمی، بازیکنان دو تیم که علیه یکدیگر رفتار غیرورزشی داشتند با جریمه نقدی چند میلیون تومانی و توبیخ تنبیه شدند. بخشی از حواشی که رسانه ها دنبال می کردند، در خصوص درگیری یکی از اعضای کادر فنی تیم سایپا با یک خبرنگار بود که در مورد آن هیچ گزارش یا شکایتی به دست ما نرسیده است. بخشی از پرونده هم احتیاج به دیدن فیلم و مسابقه در جلسه رسیدگی بود. مانند رفتار دروازبان پرسپولیس که برای آن هم رای جداگانه صادر نموده ایم چون مستندات کافی باید ضمیمه پروند گردد.

در ادامه، رئیس کمیته انضباطی به استقلالی هایی که به محروم نشدن بازیکنان پرسپولیس معترض بودند، این طور پاسخ داده: اینکه طرفداران استقلال موضوع را با رفتار وریا غفوری که محروم شده بود مقایسه می نمایند، اصلا منطقی نیست چرا که رفتار او علیه مقام رسمی (داور) بود که کمیته انضباطی با تخفیف، محرومیت یک جلسه ای برای او مشخص کرد چرا که بر اساس آیین نامه انضباطی فدراسیونش، تعرض به داور تنبیهات شدیدی دارد. تاکید می کنم همکاران من در کمیته انضباطی فارغ از هر رنگی، کوشش می نمایند آرای انضباطی را مطابق موازین قانونی و مناسب اتفاقاتی که افتاده است، صادر نمایند. امیدوارم بازیکنان و عوامل پرسپولیس و استقلال جوری رفتار نمایند که هیچ پرونده انضباطی برایشان تشکیل ندهیم اما آرایی هم که صادر می کنیم، رنگی و جانبدارانه نیست.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 13

به "جریمه نقدی کافی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه نقدی کافی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید