یک خوزستانی قهرمان مسابقات دریفت کشوری شد

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، مرحله چهارم مسابقات دریفت قهرمانی کشور پیش از ظهر امروز در پیست مجموعه ورزشی غدیر اهواز برگزار گردید که در خاتمه شهاب پیشانی دار از خوزستان با ثبت بهترین رکورد به مقام قهرمانی دست یافت. هادی جعفرپور از استان مرکزی در سکوی دوم ایستاد و محمد محمدی از خوزستان به مقام سوم رسید.

یک خوزستانی قهرمان مسابقات دریفت کشوری شد

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در حاشیه این مسابقات در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه در مرحله چهارم مسابقات دریفت قهرمانی کشور 22 اتومبیلران برتر ایران شرکت داشتند، گفت: رقابت ها به لحاظ کیفی در سطح بالایی برگزار گردید و ما شاهد مسابقات جذابی بودیم.

ابراهیم جوانمردی با بیان اینکه مسابقات با استقبال بسیار خوبی از سوی ورزشدوستان خوزستانی روبرو شده است، گفت: ورزشکاران استان در بخش های اسلالوم، موتورکراس و دریفت همیشه عملکرد خوبی در کشور داشته و در مسابقات قهرمانی کشور مقام های خوبی کسب می نمایند.

وی با اشاره به ابراز رضایت مسئول فدراسیون از میزبانی خوزستان گفت: پیست غدیر اهواز بزرگترین پیست چند منظوره اتومبیلرانی جنوب غرب کشور به شمار می رود و شرکت نمایندگان از شرایط محل برگزاری رقابتها راضی بودند.

مرحله پنجم و نهایی این مسابقات اسفند سال جاری برگزار و نفرات اول تا سوم دریفت کشور در سال در مجموع پنج مرحله معین می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 672

به "یک خوزستانی قهرمان مسابقات دریفت کشوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خوزستانی قهرمان مسابقات دریفت کشوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید