واکنش روسیه به حمله آمریکا علیه سوریه

به گزارش مجله نیلوفری، ایرنا نوشت: رسانه های روسی به نقل از یک منبع در وزارت خارجه این کشور اعلام کردند که مسکو حمله آمریکا به سوریه را محکوم می نماید و این فرایند به منزله نقض غیر قابل قبول موازین حقوق بین الملل است.

واکنش روسیه به حمله آمریکا علیه سوریه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ریانووستی به نقل از یک منبع در وزارت امور خارجه روسیه گفت: رهبری روسیه این را نقض غیرقابل قبول قوانین بین المللی می داند.

این منبع گفت: در این این حمله به قلمرو یک کشور عضو مستقل سازمان ملل ضربه وارد شد. این یک نقض غیرقابل قبول قوانین بین الملل است.

بر اساس این گزارش، جان کربی سخنگوی پنتاگون پنج شنبه شب در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: به دستور رییس جمهور بایدن ، نیروهای ارتش آمریکا اوایل عصر امروز حملات هوایی علیه زیرساخت های مورد استفاده گروه های شبه نظامی عراقی در شرق سوریه انجام دادند.

وی مدعی شد که این حملات در پاسخ به حملات اخیر علیه پرسنل آمریکا و ائتلاف در عراق و تهدیدهای مداوم این افراد صورت گرفته است.

سخنگوی پنتاگون ادامه داد که این حملات چندین تاسیسات واقع در یک نقطه کنترل مرزی را که توسط تعدادی از گروه های شبه نظامی استفاده می شد، از بین برد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1453

به "واکنش روسیه به حمله آمریکا علیه سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به حمله آمریکا علیه سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید