ناظمی مشاور رسانه ای وزیر ورزش شد

به گزارش مجله نیلوفری، با حکم وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی به عنوان مشاور رسانه ای منصوب شد.

ناظمی مشاور رسانه ای وزیر ورزش شد

به گزارش خبرنگاران، مازیار ناظمی در مهرماه سال 1392 به عنوان رئیس مرکز و مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شده بود.

ناظمی بهمن سال گذشته نیز با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری منصوب شد.

همچنین مسعود سلطانی فر ،در آیین تکریم از تلاش های ناظمی و معرفی کاوه احمدی، کار در روابط عمومی را مسنولیتی خطیر یاد کرد و گفت : مازیار ناظمی در طول 6 سال و نیم گذشته با تجربه، تخصص و وفاداری تلاش ویژه ای در جهت حفظ منافع این وزارتخانه و توسعه ورزش داشتند.

وی افزود : ناظمی به عنوان مدیر روابط عمومی با شرایط کنونی و شلوغی ورزش در برقراری ارتباط بین جامعه ورزش، جامعه رسانه توانستند پل ارتباطی مستحکمتری بر قرارکنند.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: به این نتیجه رسیدیم مازیار ناظمی با بیش از 6 سال و نیم تجربه، تخصص، تحصیلات بالا و کارنامه و سابقه قابل قبول در حوزه ورزش باید در جهت امور اجرایی ورزش قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تخصص و تبحر وی در بحث ارتباط و تعامل اثر گذار به عنوان یک ویژگی مثبت می تواند در بحث توسعه ورزش بسیار کمک کننده باشد و ما باید از این فرصت بهره می گرفتیم.

مسعود سلطانی فر تاکید کرد : مازیار ناظمی از وزارت ورزش و جوانان ،جدا نمی شوند بلکه به عنوان مشاور امور رسانه ای در کنار این مجموعه انجام وظیفه خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از کاوه احمدی به عنوان فردی متخصص در امر رسانه و تعاملات در این حوزه نام برد و گفت: با پیوستن احمدی به این مجموعه ضمن بهره مندی از تجربیات ایشان بسیار امیدواریم که احمدی منشأ اثر خیر برای ورزش کشور باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 875

به "ناظمی مشاور رسانه ای وزیر ورزش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظمی مشاور رسانه ای وزیر ورزش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید