راستا را آرام پیش می روم، برای کسب سهمیه المپیک کوشش می کنم

به گزارش مجله نیلوفری، مهدی انصاری در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط و وضعیت آمادگی اش برای کسب سهمیه المپیک گفت: بعد از تورنمنت کرواسی، تمریناتم را در تهران زیر نظر حضرتی ادامه می دهم. فعلا شرایط خوب است، صحبتی با رضوانی داشته ام و گفت هر چه که احتیاج داشته باشم در اختیارم قرار خواهند داد. در حال حاضر به چیزی احتیاج ندارم و آرام آرام راستا را پیش می برم.

راستا را آرام پیش می روم، برای کسب سهمیه المپیک کوشش می کنم

ملی پوش شنای ایران درباره شانس کسب سهمیه المپیک گفت: نسبت به سایر شناگران در صدمتر پروانه رکوردم به رکورد ورودی نزدیک تر است. بعد از مسابقات کرواسی دو مسابقه در تهران داشتم، در آمادگی صددرصدی نیستم اما روندم خوب است.

وی تأکید کرد: بعد از مسابقات مالزی به دلیل دیسک خفیفی که داشتم، کمی از شرایط آمادگی دور شدم و با دستور پزشک نمی توانستم تمرینات وزنه را انجام دهم، به همین دلیل کمی از فضای تمرین دور بودم. در مسابقات کرواسی شرکت کردم تا میزان آمادگی ام را بدون تمرین و وزنه محک بزنم. چند روز دیگر نیز برای مسابقات هند انتخابی خواهیم داشت.

انصاری در پاسخ به این سؤال که چقدر امید به کسب سهمیه دارد، گفت: تمام کوشش خود را برای کسب سهمیه انجام خواهم داد. نمی توان قول داد اما کوشش خود را خواهیم کرد.

ملی پوش شنا ادامه داد: در حال حاضر در استخر آزادی تمریناتم را پیگیری می کنم. مشکل استخر ندارم اما شناگران شهرستان همچنان دست به گریبان مشکل استخر هستند. اصفهان وضعیت خوبی ندارد. درست است که مسئولان می گویند استخر داریم اما تعداد استخرهای استاندارد کم است. دو شناگر اصفهان راهی مسابقات قهرمانی جوانان هستند اما به دلیل مشکل استخر در تهران حاضر شده و تمرینات خود را پیگیری می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 175

به "راستا را آرام پیش می روم، برای کسب سهمیه المپیک کوشش می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راستا را آرام پیش می روم، برای کسب سهمیه المپیک کوشش می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید