شیرانی: پلیس برنامه ای برای یکطرفه کردن جاده ها ندارد، زمان بازگشت را به پنجشنبه و آدینه موکول نکنید! خبرنگاران

به گزارش مجله نیلوفری، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه پلیس برنامه ای برای یک طرفه کردن جاده ها ندارد از مسافران درخواست کرد که زمان بازگشت از سفر را مدیریت نمایند.

شیرانی: پلیس برنامه ای برای یکطرفه کردن جاده ها ندارد، زمان بازگشت را به پنجشنبه و آدینه موکول نکنید! خبرنگاران

به گرش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین شرایط جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک عادی و روان در جاده ها گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به مسافرت بعضی از هموطنان در ایام نوروز و نزدیک شدن به زمان سرانجام تعطیلات به ظرفیت تعیین جاده ها پرداخت و گفت: در صورت همزمانی بازگشت از سفر در پنجشنبه و آدینه احتمال ایجاد ترافیک سنگین در بعضی از جاده ها وجود دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد: زمان برگشت از سفر را مدیریت نموده و صرفا به روز پنج شنبه و آدینه سرانجام هفته موکول نکنند چرا که

با توجه به احتیاج به تردد در هر دو جهت جاده ها در این ایام، برنامه ای برای یکطرفه کردن جاده ها در طرح های ترافیکی پلیس راهور ناجا وجود ندارد.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1424

به "شیرانی: پلیس برنامه ای برای یکطرفه کردن جاده ها ندارد، زمان بازگشت را به پنجشنبه و آدینه موکول نکنید! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرانی: پلیس برنامه ای برای یکطرفه کردن جاده ها ندارد، زمان بازگشت را به پنجشنبه و آدینه موکول نکنید! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید