سیاست های یک بام و دو هوای سران کشورهای غربی

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، مفسر رادیو بین المللی چین امروز یکشنبه مقاله ای با عنوان تاثیر منفی معیارهای دوگانه منتشر کرد.

سیاست های یک بام و دو هوای سران کشورهای غربی

بر اساس این گزارش، در این مقاله آمده است: در روزهای اخیر منطقه کاتالونیا واقع در اسپانیا شاهد خشونت هایی مشابه مورد هنگ کنگ بود. دولتهای آمریکا و انگلستان که همیشه اقدامات غیرقانونی و خشونت آمیز در هنگ کنگ را تهییج می کردند، در این مورد سکوت پیشه نموده اند.

رسانه های گروهی غرب نیز که از تخلفات خشونت آمیز در هنگ کنگ پشتیبانی می کردند، با تغییر چهره ای سریع، ضمن محکوم کردن اقدامات خشونت آمیز در کاتالونیا، یکباره از دولت اسپانیا خواهان اتخاذ تدابیر فوری علیه آنها شدند.

در این مقاله تاکید شد: این گونه حوادث در هنگ کنگ اقدامات دمکراتیک خوانده می گردد، اما در اسپانیا شورشهای خشونت آمیز. غرب آشکارا در بامی با دو هوا زندگی می نماید. این نشان می دهد که آزادی ودمکراسی فقط بازیچه ای در جهت منافع غرب است که آن را در زمان و وضعیتی که احتیاج داشته باشد، به بازی می گیرد.

با حوادث اخیر در کاتالونیا نقاب از چهره دخالت آنها در امور داخلی هنگ کنگ برداشته شده است. غربیها که فقط در جهت منافع خود با سیاست یک بام و دو هوا اقدامات افراطی و خشونت آمیز را تحریک می نمایند، در نهایت سرشان به سنگ خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 411

به "سیاست های یک بام و دو هوای سران کشورهای غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست های یک بام و دو هوای سران کشورهای غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید