خبرنگاران تردد نوروزی در جاده های آذربایجان غربی 52 درصد کاهش یافت

به گزارش مجله نیلوفری، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تردد جاده ای طی نیمه نخست فروردین در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد کاهش یافت و به حدود سه میلیون و 500 هزار تردد رسید.

خبرنگاران تردد نوروزی در جاده های آذربایجان غربی 52 درصد کاهش یافت

ارسلان شکری روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در حالی که طی روزهای اول تا پانزدهم فروردین سال گذشته بیش از هفت میلیون و 300 هزار تردد نوروزی در استان ثبت شده بود، این رقم امسال به کمتر از سه میلیون و 500 هزار تردد رسید.

وی همچنین از کاهش 62 درصدی تردد نوروزی در جاده های آذربایجان غربی پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و اضافه کرد: بین روزهای هشتم تا پانزدهم نوروز امسال تنها یک میلیون و 600 هزار تردد در جاده های استان ثبت شد درحالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش از چهار میلیون و 300 هزار تردد بود.

وی بیان نمود: این آمار نشان می دهد که در نوروز امسال روزانه به طور متوسط 233 هزار تردد و در روزهای پس از طرح فاصله گذاری اجتماعی حدود 200 هزار تردد ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: این در حالی است که متوسط تردد روزانه طی نوروز سال گذشته در جاده های استان حدود نیم میلیون تردد بود که امسال کاهش چشمگیری یافته است.

به گزارش خبرنگاران، طی نوروز بیشترین میزان تردد در جاده های آذربایجان غربی و کشور ثبت می شد که امسال با توجه به شیوع کرونا، این ترددها بسیار کمتر شده است.

مسوولان نیز همچنان کاهش تردد را در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا به مردم توصیه می کنند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای کاهش ترددهای بین شهری و بین استانی از روز هشتم ماه جاری طراحی و اجرا شده و تا 2 هفته نیز ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 803

به "خبرنگاران تردد نوروزی در جاده های آذربایجان غربی 52 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد نوروزی در جاده های آذربایجان غربی 52 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید