خبرنگاران بازرس ویژه وزیر کشور: مبارزه با ساخت وسازهای غیرمجاز نیازمند اراده محکم است

به گزارش مجله نیلوفری، تهران - خبرنگاران - بازرس ویژه وزیر کشور گفت: باید اراده محکمی برای مبارزه با ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان دماوند وجود داشته باشد.

خبرنگاران بازرس ویژه وزیر کشور: مبارزه با ساخت وسازهای غیرمجاز نیازمند اراده محکم است

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، اسدالله هادی نژاد عصر یکشنبه در نشست پیشگیری و مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان دماوند که با حضور اعضای ستاد در فرمانداری برگزار گشت، گفت: مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز باید در ابتدای شروع به کار در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان دماوند عمدتا قابل پیگیری در برخورد ابتدایی است، افزود: شاید این موضوع در گذشته به نوعی رها بوده و پیگیری آن در حال حاضر کار سختی است.

بازرس ویژه وزیر کشور شرح داد: بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی باید همکاری لازم را داشته باشند که نوک پیکان مبارزه در این خصوص، مسئولان دستگاه های قضایی هستند.

جلوگیری از افزایش ساخت وسازهای غیرمجاز، مستلزم توجه ویژه استانی است

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند نیز در این نشست گفت: دماوند یکی از شهرستان هایی است که به لحاظ شرایط خاص اقلیمی مورد استقبال قرار گرفته و از این رو تلاش شده تا با ساخت وسازها در کاربری کشاورزی و منابع ملی برخورد شود.

وی افزود: مدیران شهرستان دماوند در مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز کوتاهی نکرده و از همه امکانات در این خصوص استفاده کردند.

حیدری با اشاره به اینکه در طول 7 ماه گذشته در حوزه جهاد کشاورزی، 17 عملیات مهم در شهرستان انجام شد و مقابله چشمگیری با ساخت وساز غیرمجاز صورت گرفت، گفت: باید به سمت اصلاح قانون پیش برویم چراکه قانون گذشته جوابگوی زمین و باغ های امروز نیست.

فرماندار دماوند ادامه داد: تلاش ما بر این است که نوع نگاه را به سمت ساماندهی برده و به سمت جلوگیری از افزایش ساخت وسازهای غیرمجاز پیش رویم که این امر مستلزم توجه ویژه استانی و ملی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1177

به "خبرنگاران بازرس ویژه وزیر کشور: مبارزه با ساخت وسازهای غیرمجاز نیازمند اراده محکم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازرس ویژه وزیر کشور: مبارزه با ساخت وسازهای غیرمجاز نیازمند اراده محکم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید