تهدید تروریست ها علیه اروپا هرگز تا این حد شدید نبوده است

به گزارش مجله نیلوفری، رئیس جمهور فرانسه گفت تهدید تروریست ها علیه فرانسه و اروپا هرگز تا این حد جدی و شدید نبوده است.

تهدید تروریست ها علیه اروپا هرگز تا این حد شدید نبوده است

با ما سفر کنید و با تور جمهوری چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه روز سه شنبه در سخنانی در واکنش به حمله 2 تروریست وابسته به داعش به یک کلیسا و بریدن گلوی یک کشیش مسن، تاکید نمود: تهدید تروریستی علیه فرانسه و اروپا هیچ گاه تا این حد شدید و جدی نبوده است.

وی در اظهارات تلویزیونی کوتاهی، توضیح داد: مقابله با تروریسم در داخل و خارج کشور، طولانی خواهد بود. برای رویارو شدن با تهدیدی که قبلا تا این حد جدی و شدید نبوده، دولت کاملا مصمم است تا تروریسم را شکست دهد.

اولاند همچنین خواهان تشکیل جلسه شورای عالی دفاع و امنیت ملی فرانسه شده است.طبق آخرین اخبار پلیس با هجوم به این کلیسا دو گروگان گیر را کشته و بدین ترتیب گروگان گیری به انتها رسیده است.

دولت اولاند به خاطر عملکرد ضعیفش در مقابله با حملات تروریستی با نقدها وسیع و گسترده ای روبه رو شده است. به نظر می رسد تمدید حالت فوق العاده در فرانسه یک امتیاز سیاسی است که اولاند به احزاب مخالف داده است. احزاب مخالف خواهان تمدید حالت فوق العاده تا انتها سال جاری بودند.

مخالفان دولت فرانسه بر این باورند که مقامهای پاریس اقدامات کافی را برای مقابله با تروریسم انجام نداده است. ژانویه 2015 میلادی، 2 فرد مسلح با حمله به دفتر نشریه شارلی ابدو در پاریس، حداقل 12 نفر را کشتند و 11 نفر دیگر را زخمی کردند.

رسانه های فرانسه پیش تر اعلام نموده بودند که مهاجمان کلیسای نورماندی نام داعش را در اشاره به وابستگی خود به این گروه تروریستی ذکر نموده اند.

داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفته و خبرگزاری اعماق وابسته به این گروه تروریستی بیان کرد که عاملان حمله به کلیسای نورماندی دو تن از اعضای این گروه هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 686

به "تهدید تروریست ها علیه اروپا هرگز تا این حد شدید نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید تروریست ها علیه اروپا هرگز تا این حد شدید نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید