بعضی حامیان جمهوری خواه ترامپ، حمایت خود را از وی پس گرفتند

به گزارش مجله نیلوفری، گروهی از جمهوری خواستار که در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ رأی داده بودند، با اعلام نارضایتی خود از لفاظی ها و عملکرد ترامپ قصد دارند در انتخابات پیش رو، دست از حمایت از او بکشند.

بعضی حامیان جمهوری خواه ترامپ، حمایت خود را از وی پس گرفتند

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری فارس، گروهی از جمهور ی خواستار که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا رأی داده بودند، قصد دارند در انتخابات پیش رو حمایت از او را رها نمایند.

به نوشته وبگاه هافینگتون پست، این گروه از جمهوری خواستار در یک ویدئوی تبلیغاتی دلایل خود را برای دست کشیدن از حمایت از دونالد ترامپ عنوان نموده اند.

هافینگتون پست نوشته 15 نفر از حامیان دونالد ترامپ که در این ویدئو با ترامپ به مخالفت پرداخته اند، دروغ ها و لفاظی های تند رئیس جمهور آمریکا و سوء مدیریت وی در مقابله با بحران کرونا را دلایل دست کشیدن از او در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا عنوان نموده اند.

بعضی از این افراد عنوان نموده اند که در حمایت از ترامپ احساس گناه، شرمندگی و خجالت زدگی دارند.

این ویدئو قرار است روز یکشنبه (فردا)، در ایالت های آریزونا و کارولینای شمالی از شبکه فاکس نیوز پخش گردد.

این گروه از جمهوری خواستار بار ها ویدئو هایی را در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر نموده که حاوی اظهار نظرات جمهوری خواستار ناراضی از ترامپ هستند که علیه ترامپ صحبت می نمایند.

مدیر راهبردی این گروه گفته است: تغییر عقیده و زبان به اعتراض گگرددن جسارت می خواهد.

وی همچنین گفت: تحقیقات نشان می دهد، به منظور دستیابی به رأی دهندگان سر نوشت سازی که دور گذشته با ترامپ همراه شدند، مؤثر ترین پیغام رسانی که به آنان اجازه تغییر عقیده را می دهد فردی است که مانند آنها به ترامپ رأی داده است.

گروه دیگری از جمهوری خواستار محافظه کار در آمریکا نیز در حال انتشار ویدئو های تبلیغاتی علیه ترامپ هستند. این گروه نیز با انتشار ویدئوی تبلیغاتی با ذکر جملاتی به انتقاد از عملکرد ترامپ پرداختند.

این گروه موسوم به پروژه لینکلن، یک کمیته اقدام سیاسی است که در اواخر سال 2019 در آمریکا شکل گرفت. هدف این کمیته جلو گیری از انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات نوامبر 2020 است. این کمیته همچنین از جو بایدن نامزد بالقوه دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا حمایت نموده است.

در بین مؤسسان این گروه که از منتقدان ترامپ هستند، نام جورج کانوِی به چشم می خورد که همسر کلین کانوی، مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 984

به "بعضی حامیان جمهوری خواه ترامپ، حمایت خود را از وی پس گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی حامیان جمهوری خواه ترامپ، حمایت خود را از وی پس گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید