بایدن وعده انتقام از ترامپ را صادر کرد، هرکس مدعی است که من به تارا رید تجاوز نموده ام نباید به من رای دهد

به گزارش مجله نیلوفری، ایسنا نوشت: جو بایدن گفت، در صورت رسیدن به ریاست جمهوری از اختیاراتش برای عفو کردن دونالد ترامپ یا متوقف ساختن هر گونه تحقیقات قضایی علیه او و همپیمان هایش استفاده نخواهد کرد.

بایدن وعده انتقام از ترامپ را صادر کرد، هرکس مدعی است که من به تارا رید تجاوز نموده ام نباید به من رای دهد

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن که به عنوان نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا مطرح است، در مصاحبه ای به ام اس ان بی سی توضیح داد: یک رئیس جمهور محق نیست که به یک پیگرد قضایی جهت بدهد یا تصمیم به کنار گذاشتن یک پرونده قضایی بگیرد.

این معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا این اظهارنظر را در پاسخ به پرسش یک رأی دهنده در زمان حضور در یک برنامه شوی تلویزیون به نام آخرین کلام عنوان نمود. او از بایدن پرسید: آیا شما متعهد می شوید به این که مشابه جرالد فورد (رئیس جمهوری اسبق آمریکا که اقدام به صدور فرمان عفو برای ریچارد نیکسون، رئیس جمهوری قبل از خودش بعد از استعفای او در پی رسوایی واترگیت کرد) نباشید و برای دونالد ترامپ به خاطر التیام بخشیدن به ملت فرمان عفو صادر نکنید؟

بایدن پاسخ داد: من متعهد می شوم. او در ادامه تأکید کرد که رئیس جمهوری فعلی آمریکا باید به وزارت دادگستری اجازه دهد بدون مداخله در امورش کار خود را انجام دهد.

بایدن در ادامه این صحبت هایش تأکید کرد، هر رأی دهنده ای که اتهام تجاوز جنسی مطرح شده از سوی تارا رید، دستیار سابقش در سنا، علیه او را باور دارد، نباید در انتخابات ماه نوامبر به او رأی دهد.

بایدن اظهار کرد: من فکر می کنم آنها باید بر مبنای حرف دلشان رأی دهند و اگر حرف های تارا رید را باور دارند، احتمالا نباید در انتخابات به من رأی بدهند. خود من اگر حرف های تارا رید را باور داشتم، به خودم رأی نمی دادم.

باید در ادامه بار دیگر هر گونه سوءاستفاده جنسی از تارا رید در سنا در 27 سال قبل را قاطعانه رد کرد. بایدن که 36 سال در سنا مشغول به خدمت بوده، گفت که اصلا تارا رید را به خاطر نمی آورد.

وی اضافه نمود، باید حرف هر زنی را که ادعای قربانی تجاوز یا اذیت و آزار شدن دارد، جدی گرفت اما صحبت های او باید در هر مورد به دقت هدف تحقیق قرار بگیرد. او به بروز تغییرات در روایت های تارا رید با گذشت زمان اشاره نمود.

310 23310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 897

به "بایدن وعده انتقام از ترامپ را صادر کرد، هرکس مدعی است که من به تارا رید تجاوز نموده ام نباید به من رای دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن وعده انتقام از ترامپ را صادر کرد، هرکس مدعی است که من به تارا رید تجاوز نموده ام نباید به من رای دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید