بایدن: آمریکا به کانون همه گیری کرونا تبدیل شده است

به گزارش مجله نیلوفری، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد دموکرات ها برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری گفت که آمریکا در حال حاضر به کانون همه گیری کرونا تبدیل شده و بیشترین آمار مبتلایان و تلفات کرونا متعلق به این کشور است.

بایدن: آمریکا به کانون همه گیری کرونا تبدیل شده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه گفت با وجود آنکه آمریکا 330 میلیون جمعیت دارد اما تا کنون 5 میلیون تست کرونا در این کشور اجرا شده است.

بایدن طی بیانیه ای درباره راهکارهای مقابله با شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: ما در حال حاضر چند ماه است که در این بحران قرار داریم و این دولت (ترامپ) از پذیرفتن گناه شکست خود در واکنش به شیوع کرونا خودداری می نماید.

وی افزود: رهبری شکست خورده، بوروکراسی و عدم سرعت عمل، فرایند فراوری تست را آهسته نموده و ما را از کشورهایی نظیر ایتالیا، کانادا و آلمان در مورد سرانه آزمایش عقب انداخته است.

بایدن در ادامه نوشت: هفته پیش، تلفات مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از 50 هزار نفر عبور کرد. کشور ما هم اکنون کانون دنیای همه گیری کووید-19 شده است و بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در دنیا را دارد.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 990 هزار نفر رسیده و تلفات کرونا در این کشور نیز از 55 هزار نفر فراتر رفته است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 860

به "بایدن: آمریکا به کانون همه گیری کرونا تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: آمریکا به کانون همه گیری کرونا تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید