اقدام جالب و ناگهانی بارسلونا؛ تمدید قرارداد چهار ستون تیم

به گزارش مجله نیلوفری، باشگاه بارسلونا تنها دقایقی بعد از بازی مقابل فرانس واروش و پیروزی مقابل تیم مجارستانی در بیانیه ای گفت که قرارداد چهار بازیکن فیکس این تیم تمدید شده است

اقدام جالب و ناگهانی بارسلونا؛ تمدید قرارداد چهار ستون تیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، در فاصله ساعاتی تا جلسه مهم مدیران بارسلونا با بازیکنان برای صحبت در خصوص کاهش دستمزدها به خاطر مسائل اقتصادی ناشی از کرونا، این خبر می تواند برای طرفداران بارسا خبر مهمی باشد. ترشتگن و دی یونگ و همچنین پیانیچ و دست که به خاطر کرونا با دستمزدی کمتر از حد معمول با بارسلونا قرارداد بسته بودند، از مخالفان کاهش دستمزد بودند.

مرسوم نیست که خبر تمدید قرارداد بازیکنان در ساعات پایانی شب اعلام گردد اما بارسا به خاطر این که تمرکز تیم پیش از بازی مقابل فرانس واروش به هم نخورد، این خبر را با تاخیر اظهار داشت.

ترشتگن که تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد داشت حالا قرارداد جدیدش را برای سه فصل بیشتر یعنی تا 2025 امضا نموده است. لنگله نیز قرارداد خود را از 2023 به 2026 رسانده و رقم فسخ قراردادش به 300 میلیون یورو رسیده است. دی یونگ که یک سال و نیم است به بارسلونا ملحق شده تا سال 2024 قرارداد داشت اما تا 2026 تمدید کرد و رقم فسخ قراردادش به 400 میلیون یورو رسید. او دستمزد بیشتری نسبت به قرارداد قبلی خود دریافت خواهد نمود. جرارد پیکه نیز تا 2022 قرارداد داشت که با قرارداد جدید تا 2024 در بارسا خواهد بود و رقم فسخ قراردادش 500 میلیون یورو خواهد بود. البته تمدید قرارداد پیکه به صورت مشروط است و باید در تعداد مشخصی بازی حضور داشته باشد تا قراردادش برای هر فصل تمدید گردد که با توجه به بالا رفتن سنش تصمیمی منطقی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 1130

به "اقدام جالب و ناگهانی بارسلونا؛ تمدید قرارداد چهار ستون تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جالب و ناگهانی بارسلونا؛ تمدید قرارداد چهار ستون تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید