اختصاص20 هزار تن قیر اعتباری به پروژه های بنیاد مسکن همدان

به گزارش مجله نیلوفری، به گزارش خبرنگاران، حسن ظفری بعدازظهر شنبه در شورای برنامه ریزی استان همدان بابیان اینکه اعتبارات قابل ملاحظه ای درزمینهٔ طرح هادی در اختیار بنیاد مسکن قرارگرفته است، گفت: از محل اعتبارات طرح هادی بیش از 18 میلیارد تومان اعتبار اعلام شده است.

اختصاص20 هزار تن قیر اعتباری به پروژه های بنیاد مسکن همدان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی بابیان اینکه نزدیک به 20 هزار تن قیر اعتباری نیز برای استان همدان ابلاغ شده است، گفت: این موضوع پشتوانه محکمی برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی در استان همدان است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در ادامه سخنان خود بابیان اینکه از سایر منابع نیز یک میلیارد تومان جذب اعتبار اعلام شده است، بیان نمود: مجموع اعتباراتی که در ملی به استان ابلاغ شده 34 میلیارد تومان است.

ظفری اعتبارت استانی بنیاد مسکن را 14 میلیارد و900 میلیون تومان بیان کرد و گفت: یک میلیارد تومان نیز تنخواه گرفته ایم و در مجموع اعتبارات ملی و استانی این مجموعه 42 میلیارد تومان است.

وی در این مورد ادامه داد: 21 میلیارد و 900 میلیون تومان برای قیر غیر اعتباری در نظر گرفته شده و 20 هزار تن قیر اعتباری به استان تخصیص یافته که فرصت مغتنمی برای استان است تا تمام پروژه هایی که جدول گذاری شده اند از قیر اعتباری استفاده نمایند.

وی با تأکید بر اینکه رکن اساسی تعهد و اجرایی شدن قیر اعتباری مشارکت جدی مردم است، بیان نمود: با دهیاران و شوراهای روستاها جلسات توجیهی برگزارشده و برای یاری فرمانداری ها اطلاع رسانی انجام شده است.

ظفری با اشاره به اینکه تا به امروز 130 قرارداد مشارکتی و مبتنی بر اعتبارات در بنیاد مسکن استان منعقدشده است، اضافه کرد: این پروژه ها نیازمند مشارکت مردم است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه تعداد 269 پروژه عمرانی و اجرایی در استان همدان برای امسال تعریف شده است، بیان داشت: چنانچه بتوانیم قیر اعتباری 20 هزار تن را جذب کنیم 10 هزار تن دیگر قیر اعتباری خواهیم گرفت.

ظفری با اشاره به اینکه بیشترین استفاده از قیر اعتباری را استان همدان و اصفهان داشته است، گفت: با توجه به اینکه بیشتر پروژه ها بر اساس قیر اعتباری بوده با استفاده از این قیر 100 پروژه عمرانی در فصل بهار قابلیت بهره برداری دارد.

وی در خصوص روستاهای هدف گردشگری نیز گفت: فاز نخست طرح هادی روستای اشتران به عنوان نخستین روستای هدف گردشگری کشور به بهره برداری رسید و روستاهای ملهم دره و حبشی نیز در برنامه واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 655

به "اختصاص20 هزار تن قیر اعتباری به پروژه های بنیاد مسکن همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص20 هزار تن قیر اعتباری به پروژه های بنیاد مسکن همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید