شرایط تحریمی مانع عقد قراردادهای رسمی است

به گزارش مجله نیلوفری، معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: شرایط تحریمی موجب شده است تا دانشکده نتواند به عقد قرار داد های مشترک بین المللی بپردازد.

شرایط تحریمی مانع عقد قراردادهای رسمی است

علی خاصی، معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران، در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: در جهت تشویق اساتید برای انجام فعالیت های پژوهشی تشویق هایی را در نظر گرفته ایم که از جمله آن ها می توانیم به گرنت های پژوهشی اشاره کنیم.

خاصی ادامه داد: اساتید دانشگاهی با توجه به سابقه فعالیت و 1 کیفیت فعالیت های پژوهشی برای دریافت پرداخت اولویت بندی خواهند شد. همچنین اساتید دانشکده دندانپزشکی با توجه به ارزیابی های یک ساله از دانشجویان توانمند دانشکده برای همراهی در طرح پژوهشی بهره مند می شوند.

معاون پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران افزود: طرح های بین المللی در این دانشکده به دو صورت انجام می شود به طوری که در مواردی اساتید به صورت مستقل به همکاری های مشترک با اساتید خارجی می پردازند این نوع از همکاری بیشترین میزان همکاری های بین المللی دانشکده را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در اکثر مواقع به دلیل شرایط تحریمی و مسائل مالی پیروز به عقد قرارداد های رسمی بین المللی نمی شویم؛ اظهار کرد: نگرانی موجود از تحریم ها باعث شده است تا بسیاری از کشور ها تمایلی به عقد قرار داد رسمی با دانشگاه های ما را نداشته باشند بنابراین در اکثر مواقع قرار داد ها به صورت غیر رسمی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 464

به "شرایط تحریمی مانع عقد قراردادهای رسمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحریمی مانع عقد قراردادهای رسمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید