خلاصه بازی لیورپول 4 ، 3 تاتنهام؛ مجذوب کننده و باورنکردنی

به گزارش مجله نیلوفری، در آخرین بازی روز دوم از هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، عصر دیروز (یکشنبه) در استادیوم آنفیلد، تیم فوتبال لیورپول میزبان تاتنهام بود و میهمان لندنی اش را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد.

خلاصه بازی لیورپول 4 ، 3 تاتنهام؛ مجذوب کننده و باورنکردنی

لیورپول در این بازی آغازی طوفانی داشت به نحوی که هر سه گل خود را در همان 15 دقیقه نخست به ثمر رساند. ابتدا با گلزنی کورتیس جونز در دقیقه 3، سپس از طریق لوئیز دیاز در دقیقه 5 و در نهایت از طریق محمد صلاح در دقیقه 15 از روی نقطه پنالتی.

در سمت مقابل، اما تاتنهام با وجود آغاز ناامیدکننده اش تسلیم نشد و در دقیقه 39 یکی از گل های خورده را از طریق کاپیتان هری کین جبران کرد. امید های میهمان لندنی برای بازگشت به بازی با زدن گل دوم در دقیقه 77 از طریق سون هئونگ مین جان تازه ای گرفت و این تیم در دقیقه سوم وقت های تلف شده از طریق ریچارلیسون سرانجام به هدفش رسید و گل تساوی را هم زد هرچند تنها یک دقیقه بعد روی غفلت مدافعانش دوباره گل خورد و دروازه اش از طریق دیوگو ژوتا باز شد تا این ماراتن گلزنی در نهایت به سود میزبان سرانجام پیدا کند.

به این ترتیب شانزدهمین پیروزی فصل قرمزپوشان مرسی ساید رقم خورد و این تیم 56 امتیازی شد تا با دو امتیاز بیشتر از تاتنهام جای این تیم را در رده پنجم جدول بگیرد، جایگاهی که سهمیه لیگ اروپا را برای لیورپول به ارمغان خواهد آورد. این در حالی است که فاصله لیورپولی ها با آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا که فعلاً در اختیار منچستریونایتد قرار گرفته است، هفت امتیاز است، البته با یک بازی بیشتر نسبت به شیاطین سرخ.

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2106

به "خلاصه بازی لیورپول 4 ، 3 تاتنهام؛ مجذوب کننده و باورنکردنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی لیورپول 4 ، 3 تاتنهام؛ مجذوب کننده و باورنکردنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید