بازسازی رزیدنت اویل 4 روی پلی استیشن 4 هم عرضه می گردد؛ خبری از ایکس باکس وان نیست

به گزارش مجله نیلوفری، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که بازسازی رزیدنت اویل 4 در کنار کنسول های نسل نهم، روی پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.

بازسازی رزیدنت اویل 4 روی پلی استیشن 4 هم عرضه می گردد؛ خبری از ایکس باکس وان نیست

از زمان معرفی این بازی مورد انتظار در اوایل سال، جزئیات منتشر شده مربوط به آن بسیار ناچیز بوده است، اما ظاهرا این روند به زودی تغییر خواهد نمود. کمپانی کپ کام (Capcom) اخیرا در رویداد Tokyo Game Show 2022، اطلاعات مختصری درباره این بازی ترس و بقا ارائه نموده است و خوشبختانه به نظر می رسد که جزئیات بیشتری به زودی منتشر خواهند شد.

در واقع این شرکت ژاپنی اعلام نموده است که در ماه اکتبر یک رویداد Resident Evil Showcase تازه را میزبانی خواهد نمود و در آن بدون شک شاهد جزئیات بیشتری در رابطه با بازسازی رزیدنت اویل 4 خواهیم بود. زمان دقیق این رویداد و کلیت اطلاعاتی که قرار است از بازی منتشر گردد، فعلا تعیین نیست اما به زودی اعلام خواهد شد. در همین حال، کپ کام بعلاوه اعلام نموده است که بازی از پلی استیشن 4 نیز پشتیبانی خواهد نمود. لازم به ذکر است که هیچ اشاره ای به نسخه ایکس باکس وان نشده است.

بازسازی رزیدنت اویل 4 در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: nfliri.ir شناسه مطلب: 2009

به "بازسازی رزیدنت اویل 4 روی پلی استیشن 4 هم عرضه می گردد؛ خبری از ایکس باکس وان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی رزیدنت اویل 4 روی پلی استیشن 4 هم عرضه می گردد؛ خبری از ایکس باکس وان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید